بهترین مارک پلکسی گلاس کدام است؟

بهترین مارک ورق پلکسی گلاس در ایران در فروشگاه لیزرکات

آیا فکر می کنید که بهترین مارک پلکسی گلاس به سختی پیدا میشود؟ سخت در اشتباهید. اگر به دنبال برندهای معروف پلکسی می گردید کافیست تا آخر این مطلب را بخوانید.

بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس در ایران ساخت کشور تایوان هستند. ورقهای تایوانی بدلیل کیفیت مواد اولیه نزد تولیدکنندگان بسیار محبوبند. هر کجا نامی از برندهای تایوانی پلکسی گلاس بُرده میشود، اطمینان زیادی در خریداران ایجاد میشود. کافیست نام بهترین مارک پلکسی گلاس را بدانید تا افراد سودجو نتوانند برندهای متفرقه را بجای ورقهای مرغوب به شما بدهند.

 

 

شاید به قطعیت نتوان گفت که دقیقا چه برندی بهترین مارک ورق پلکسی گلاس است؛ ولی با در نظر گرفتن شرایط کلی، می‌توان برخی از ورقهای پلکسی گلاس را در دسته بهترین ورقهای پلکسی گلاس قرار داد.

عواملی که تعیین کننده بهترین بودن یا برتری یک برند نسبت به برند دیگر است شامل: کیفیت مواد اولیه، ضخامت یکسان در تمام ورق، ضریب عبور نور و وضوح رنگی است.  

در این مطلب توضیحات کامل در زمینه بهترین مارک پلکسی گلاس به شما ارائه می کنیم و به یک پرسش مهم جواب می دهیم: پلکسی گلاس از کجا بخریم ؟

 

تولیدکنندگان اصلی و برترین برندهای ورق پلکسی گلاس لیزرکات

 بهترین مارک پلکسی گلاس ساخت کدام کشور است؟

قبل از اینکه به بررسی بهترین برندهای ورق تایوانی بپردازیم، بایستی با بهترین کشور تولید کننده ورق پلکسی گلاس آشنا شویم. کشورهای مختلفی ورق پلکسی گلاس تولید می کنند. ولی ورق های پلکسی فقط از چند کشور معدود شرق آسیا وارد ایران میشوند.

کشورهای صنعتی شرق آسیا نظیر تایوان ، کُره ، هنگ کونگ ، چین و اندونزی تولیدکنندگان اصلی ورق پلکسی گلاس هستند. مارک های پلکسی گلاس مختلفی از این کشورها در ایران موجود هستند. ولی در این بین بهترین مارک پلکسی گلاس ساخت کشور تایوان هستند. از لحاظ رنگ بندی پلکسی تایوانی کاملترین طیف رنگی را در بین ورقهای دیگر دارد.

ورقهای تایوانی چند ویژگی برجسته دارند: بسیار براق و یکدست هستند؛ رنگ‌های جذابتری نسبت به تولیدات دیگر کشورها دارند؛ برای ساخت حروفهای برجسته تبلیغاتی بسیار مناسب هستند؛ با این اوصاف باید بهترین مارک پلکسی گلاس را در برندهای تایوانی جستجو کنید. هم پلکسی‌های رنگی تایوانی، هم شفاف و هم پلکسی آینه ای جزو بهترین‌های بازار هستند.

حالا که اطلاعات لازم در مورد کشور سازنده ورق پلکسی گلاس را بدست آورده اید، شناخته شده ترین برندهای ورقهای تایوانی را به شما معرفی میکنیم:

ورق پلکسی گلاس برند یرلانگ (YearLong)

برند یرلانگ یکی از معروفترین مارک های ورق پلکسی گلاس است. ورق پلکسی یرلانگ بدلیل مرغوبیت مواد اولیه اغلب در ساخت حروف های برجسته تبلیغاتی استفاده میشود. به همین جهت پلکسی های مارک یرلانگ (YearLong) در بین تابلوسازان تبلیغاتی بیشترین مصرف را دارد. حروف های برجسته ای که توسط پلکسی گلاس یرلانگ تولید میشوند علاوه بر نور یکدستی که دارند دارای وضوح رنگی بالایی هستند.

 

بهترین مارک ورق پلکسی گلاس یرلانگ لیزرکات yearlong acrylic sheet

 

پلکسی های تایوانی یرلانگ دارای ۶۵ رنگ مختلف هستند. ۴ نوع ورق پلکسی گلاس در تولیدات یرلانگ وجود دارد: پلکسی گلاس رنگی ، پلکسی رنگی شفاف (ترانسپارنت) ، پلکسی شفاف و پلکسی گلاس آینه ای. پلکسی های رنگی مات برای تولید محصولات تزئینی و کاربردی و در برخی موارد برای دکوراسیون داخلی استفاده می شوند.

 

ورق پلکسی گلاس مارک چوچن (Chochen)

یکی دیگر از بهترین مارک‌های ورق پلکسی تایوانی ، ورق چوچن است. ورق‌های پلکسی گلاس چوچن از لحاظ کیفی با ورق پلکسی گلاس یرلانگ برابر هستند. ورق‌های پلکسی چوچن کیفیت بسیار خوبی دارند و جزو پرفروش ترین پلکسی های ایران به حساب می‌آیند.

 

بهترین مدل ورق پلکسی گلاس چوچن لیزرکات Chochen acrylic sheet

 

برای ساخت محصولات مختلف لازم است که به طیف وسیعی از ورق‌های پلکسی گلاس دسترسی داشته باشیم که برند چوچن با داشتن طیف وسیعی از رنگها و ضخامتهایی مختلف میتواند نیاز تولیدکنندگان را بخوبی پوشش دهد.

ورق پلکسی گلاس برند ریچانگ (Raychung)

شرکت ریچانگ در سال ۱۹۸۰ تاسیس شده و در تولید ورق اکریلیک‌ ریخته‌گری فعالیت می‌کند و در شهر کائوسیونگ تایوان واقع شده است. این کارخانه بیش از ۳۰ سال است که ورق های اکریلیک تولید می کند.

بهترین مارک ورق پلکسی گلاس ریچانگ لیزرکات raychung acrylic sheet

 

ورقهای مارک ریچانگ نیز به نوبه خود بهترین مارک پلکسی گلاس به حساب می آیند. یکی از بارزترین ویژگی های ورق پلکسی ریچانگ رنگهایی با تنالیته های براق و جذاب است.

ورق پلکسی گلاس اچ اچ سی ( HHC Acrylic Sheet )

کمپانی HHC در سال ۱۹۷۳ با هدف تبدیل شدن به یکی از برترین برندهای ورق اکریلیک در منطقه کائوسیونگ تاسیس شد. کارخانجات HHC مستقر در کشور تایوان  توانست از طریق بندر کائوسیونگ محصولات تولیدی خود را که اعلب ورق های اکریلیک پلکسی گلاس هستند را به سراسر دنیا صادر کند. امروزه  Hsin Hwa Company از نظر کیفیت و کمیت به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ورق اکریلیک شناخته می‌شود.

 

بهترین ورق پلکسی گلاس اچ اچ سی لیزرکات hhc acrylic sheet

 

ورق‌های پلکسی گلاس مارک اچ اچ سی رنگ‌های منحصر بفردی دارد؛ ولی این رنگ‌ها با کدهای رنگی اصلی پلکسی گلاس نیز مطابقت دارند. فقط ممکن است بمقدار خیلی کمی تیره تر یا روشن تر باشند. شرکت HHc ورقهای پلکسی گلاس تولیدی خود را اینگونه معرفی می کند:

ظرافت ظاهری در کنار شفافیت کریستال ورق های اکریلیک ، هر تکنسینی را مجذوب خود میکند. ورق های اکریلیک HHC در اندازه ها و ضخامت های گسترده ای موجود است. علاوه بر ورق های شفاف ، کمپانی HHc طیف های رنگی متنوعی نیز تولید میکند.

بهترین مارک پلکسی گلاس را کجا پیدا کنیم؟

تا اینجا با بهترین مارک های ورق پلکسی گلاس آشنا شدید. تمام برندهای معتبر ورق پلکسی گلاس در کشور تایوان تولید می‌شوند. ولی با اینحال از کشورهای دیگر نیز واردات ورق پلکسی گلاس به داخل ایران انجام می‌شود.

همانطور که ابتدای این مطلب اشاره شد، بجز کشور تایوان، کشورهای دیگر شرق آسیا نظیر چین ، کُره ، هنگ کونگ و اندونزی نیز تولید کننده ورق پلکسی گلاس هستند. هنگامی‌که ورق پلکسی گلاس از کشورهای مختلف وارد ایران می‌شود، فروشندگان مختلف نیز اقدام به عرضه پلکسی های تولیدی این کشورها می‌کنند.

از این بین بهترین مارک ورق پلکسی گلاس ساخت کشور تایوان است؛ ولی برندهای چینی و اندونزی نیز کیفیت خیلی خوبی دارند و هر طرحی که با لیزر روی پلکسی های تولیدی این کشورها بردیه می شود تمیز و بدون زدگی هستند.

و حالا سوال اینجاست که برندهای تایوانی پلکسی گلاس را از کجا می توان تهیه کرد. جواب این سوال بسیار ساده است. کافیست با اطلاعاتی که تا اینجای مطلب در مورد بهترین مارک ورق پلکسی گلاس بدست آورده اید، از فروشندگان ورق پلکسی یکی از برندهای تایوانی را تقاضا کنید.

مهم نیست که شما در چه شهری هستید؛ تمام فروشندگان ورق پلکسی گلاس عمدتا ورقهای تایوانی را نیز عرضه می کنند. با مقایسه قیمت چند فروشگاه مختلف می توانید بهترین ورقهای پلکسی را با قیمتی مناسب بیابید.

پیشنهاد می کنیم ورق های پلکسی گلاس را از فروشگاه لیزرکات نمایندگی پلکسی گلاس در تهران تهیه کنید که هم قیمت مناسبی دارند و هم ضمانت کیفیت به شما ارائه می دهند.البته به جز ورق پلکسی گلاس شما می‌توانید ورق‌های مولتی استایل را نیز از فروشگاه لیزرکات خریداری کنید. تفاوت مولتی استایل و پلکسی در اندازه، قیمت و رنگ آن‌هاست. جهت خرید پلکسی گلاس و ورق مولتی استایل از فروشگاه لیزرکات از طریق یکی از روشهای زیر می توانید اقدام کنید: -تماس با شماره تلفن های ۰۲۱۳۳۹۱۹۳۰۰ و  ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ و ثبت سفارش بصورت تلفنی -خرید اینترنتی از طریق سایت و از منوی انواع ورق پلکسی در بالای سایت

 
کیفیت این ورق ها طوری هست که در فضای باز استفاده کنیم؟

بله؛ پلکسی های تایوانی در فضای باز و در برابر شرایط جوی مختلف بسیار مقاومند

غیر از این برندها آیا مارکهای تایوانی دیگر هم موجود دارید؟

این چند برندی که معرفی کردیم جزو برترین ها هستند؛ و برندهای دیگر هم در برخی از رنگها موجودند

4.5/5 - (11 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

8 دیدگاه برای “بهترین مارک پلکسی گلاس کدام است؟

  1. محمدعلی گفته:

    درود بر شما
    جایگزین شیشه واسه پنجره توی خوزستان چه پیشنهادی دارین؟
    نیاز به راهنمایی دارم
    ممنون و سپاسگذارم

    • لیزرکات گفته:

      سلام به شما… هر ضخامتی که موردنیازتان باشد موجود است؛ اگر نوشته یا متنی موردنظرتان است در واتساپ بفرستید سفارشتان محاسبه و استعلام قیمت ارسال میشه خدمتتون. 09362594424

  2. برادران گفته:

    یه سوالی داشتم از شما چرا پلکسی های مارک چوچن و یرلانگ از بقیه انقدر گرونتر هستن؟ واقعا انقد جنسشون فرق میکنه؟ ینی ارزش خرید دارن با این اختلاف قیمت؟

    • لیزرکات گفته:

      سلام بر شما…. بله همونطور که خودتون فرمودید ورقهای پلکسی چوچن و یرلانگ نسبت به بقیه ورقها کمی گران تر هستند. و بدلیل برند شناخته شده این ورق هاست که قیمت آنها با دیگر برندها تفاوت دارد. اکثر ورقهای پلکسی گلاس حال حاضر ایران کیفیت بسیار خوبی دارند و در بیشتر موارد از لحاظ کیفی با ورقهای یرلانگ و چوچن تفاوتی ندارند. و حالا این سوال پیش میاد که آیا با قیمت بیشتر آیا ارزش خرید دارند؟ برخی از برندهای ورق پلکسی گلاس در برخی از رنگها روشنایی و وضوح رنگی خوبی دارند. مثلا پلکسی قرمز کد 136 یرلانگ و چوچن که اغلب در تابلوسازی استفاده می شود بسیار خوش رنگ و پرنور است. ولی از طرفی رنگهای دیگر که کاربرد کمتری دارند تفاوتی با برندهای دیگر ندارند. در مجموع ورقهای پلکسی گلاس حال حاضر بازار از لحاظ کیفیت در یک سطح هستند و پرداخت هزینه بیشتر برای برخی از برندها بستگی به میزان هزینه ایست که برای انجام یک پروژه درنظر گرفته اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *