دانلود رایگان

کاتالوگ رنگ پلکسی گلاس

حالا دیگه میتونی کد رنگ ورق های مختلف رو همه جا همراه خودت داشته باشی : )

  • یک نسخه از این کالیته به ایمیل شما نیز ارسال می شود
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

گاهی اوقات پیش می آید که بدنبال یک کد رنگ ورق پلکسی هستیم و یا میخواهیم کد رنگ آن ورق را پیدا کنیم اما در بیشتر موارد دسترسی به سمپل نمونه رنگ ها و یا دفترچه کد های رنگی امکان پذیر نیست.رنگ بندی پلکسی

ما برای راحتی شما این کاتالوگ رنگ پلکسی گلاس را آماده کردیم تا همه جا همراه خود داشته باشید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. این کالیته رنگ به صورت PDF تهیه شده و قابل نمایش در موبایل ، تبلت و کامپیوتر می باشد.

رنگ بندی پلکسی

در بخش اول این کتاب الکترونیکی کد های پلکسی گلاس رنگی به همراه نمونه رنگ هر ورق درج شده است و در ادامه رنگ بندی پلکسی گلاس ترانسپارنت آورده شده است.

نمونه های مولتی استایل

ورق مولتی استایل نیز جزو آن دسته از ورق هایی است که مصارف زیادی دارد و نمونه های آن را برای شما دسته بندی کرده ایم.

انواع ورق ام دی اف

در بخش پایانی هم می توانید انواع ورق ام دی اف را با نام های مختلف مشاهده فرمائید.

همانگونه که در این کاتالوگ رنگ پلکسی گلاس مشاهده کردید، هر رنگ پلکسی با یک کد مشخص شماره گذاری شده است. این کد در بیش از ۹۹ درصد ورقهای پلکسی گلاس ثابت است؛ یعنی تولید کنندگان ورق پلکسی گلاس هیچگاه به سلیقه خود شماره های دلخواه خودشان را بعنوان کد رنگ ورق پلکسی بر روی ورقها نمی گذارند. 

استفاده از اعداد برای تعیین کد رنگ ورق پلکسی کار همه را آسان می کند. کافیست از بین دو یا سه رنگ پلکسی آبی ، کد رنگ آن را به فروشنده بگوئیم تا دقیقا ورق پلکسی گلاس مدنظرمان را به ما تحویل دهد. این کدهای رنگی را می توانید در کاتالوگ رنگ پلکسی گلاس که در بالا برای دانلود شما قرار داده ایم مشاهده کنید.

erae lazercut
ورود به سایت