انواع باکس پلکسی گلاس

معرفی انواع باکس پلکسی گلاس - لیزرکات

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب انواع باکس‌ پلکسی گلاس را به شما معرفی می‌کنیم و کاربردهای هر یک از آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

شاید شما نیز به یک باکس پلکسی گلاس نیاز داشته باشید و پس از خواندن این مطلب تصمیم بگیرید یکی از انواع باکس پلکسی گلاس را بخرید. در ابتدای این مطلب ابتدا شیوه تولید انواع باکس‌ پلکسی گلاس را برای شما بازگو می‌کنیم؛ و پس از آشنایی با متریال‌های مختلف، مدل‌های مختلف باکس پلکسی گلاس را به شما معرفی می‌کنیم.

در پایان این مطلب نیز نحوه خرید باکس پلکسی گلاس را به شما توضیح می‌دهیم.

شیوه تولید باکس پلکسی گلاس

روش‌های مختلفی برای تولید انواع باکس‌های پلکسی گلاس وجود دارد؛ هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مختص به خود دارد. در ادامه هر کدام از این روش‌ها را به شما توضیح می‌دهیم تا اگر می‌خواهید باکس پلکسی سفارش دهید با شیوه تولید آن‌ها آشنا باشید.

یک جعبه پلکسی گلاس، می‌تواند هم به شیوه خمکاری تولید شود و هم می‌تواند از به هم چسباندن چند قطعه پلکسی تولید شود. این‌که کدام‌یک از این روش‌ها بهتر است و یا زیبایی بیشتری دارد را در ادامه خواهید خواند. ولی چیزی که در تولید باکس پلکسی گلاس اهمیت دارد این است که نتیجه نهایی کار از زیبایی و استحکام زیادی برخوردار باشد.

بنابریان بدون توضیح اضافه به سراغ معرفی روش‌های مختلف تولید باکس‌های پلکسی می‌رویم.

به طور کلی تمام جعبه‌های پلکسی گلاس به ۳ روش تولید می‌شوند:

روش خمکاری

در این روش یک قطعه پلکسی گلاس با طرح «نقشه گسترده جعبه» بُریده می‌شود و سپس به‌وسیله دستگاه خم کن پلکسی به شکل یک جعبه درمی‌آید.

این شیوه، یک روش نسبتا قدیمی به حساب می‌آید و تولید باکس پلکسی با این شیوه تقریبا منسوخ شده است. با این‌که برخی معتقدند لبه‌های خم شده پلکسی زیبایی خاصی به باکس پلکسی می‌دهد، ولی عدم آب‌بند بودن باکس در این روش، یک عیب بزرگ به حساب می‌آید.

ساخت جعبه پلکسی گلاس به روش خمکاری لیزرکات

از دیگر معایب ساخت باکس به روش خمکاری این است که بایستی طرح نقشه گسترده باکس به صورت یک تکه بُریده شود و این باعث پِرت‌شدن ورق پلکسی و ایجاد ضایعات زیادی می‌شود.

در مجموع تولیدکننده‌های بسیار کمی هستند که حاضرند باکس‌های پلکسی گلاس را به روش خمکاری تولید کنند. زیرا دور ریز پلکسی در این روش بسیار زیاد است و همان‌گونه که گفته شد باکس‌های خمکاری‌شده آب بند نیستند.

روش نر و مادگی

روش دیگر تولید باکس پلکسی گلاس استفاده از شیوه فاق و زبانه است. در این روش قطعات پلکسی گلاس به‌صورت نر و ماده طراحی می‌شوند و به‌صورت پازلی داخل همدیگر چفت می‌شوند.

این شیوه یک روش بسیار سریع برای تولید باکس پلکسی گلاس به شمار می‌رود. برای تولید باکس پلکسی گلاس با این روش بایستی لبه قطعات باکس به شکل پازلی طراحی شوند تا پس از برش، این قطعات داخل یکدیگر قرار گیرند و تبدیل به یک حجم مکعبی شوند.

ساخت باکس پلکسی گلاس به روش فاق و زبانه لیزرکات

روش فاق و زبانه که به «روش قلعه‌ای» نیز معروف است یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تولید باکس است که در صورت نبود دستگاه خم کن پلکسی و یا ابزار فارسی‌بُر به کمک شما می‌آید تا در کمتر از یک ساعت یک باکس پلکسی گلاس را طراحی و تولید کنید.

معمولا تولید کنندگانی که به دستگاه‌های فارسی‌بُر دسترسی ندارند و می‌خواهند خیلی فوری باکس پلکسی بسازند، باکس‌های پلکسی را با روش فاق و زبانه تولید می‌کنند.

هر نوع باکس پلکسی گلاس و هر نوع شکل مکعبی را می‌توانید با استفاده از شیوه فاق و زبانه تولید کنید و محدودیتی در ابعاد و فرم مکعب نخواهید داشت.

روش فارسی‌بُر

و در نهایت بهترین روش تولید باکس‌های پلکسی گلاس روش فارسی‌بُر است. در این روش لبه قطعات باکس به‌وسیله فرز مخصوص با زاویه ۴۵ درجه تراشیده می‌شوند تا به‌صورت قائم در کنار یکدیگر قرار گیرند.

تولید جعبه شیشه ای شفاف  به روش فارسی بر لیزرکات

در روش فارسی‌بُر هیچ نوع زائده یا برآمدگی در لبه قطعات دیده نمی‌شود و از این حیث این روش، بهترین روش تولید باکس پلکسی گلاس به شمار می‌رود.

باکس‌هایی که با روش فارسی‌بُر تولید می‌شوند نمای بسیار زیبایی دارند؛ به همین علت از باکس‌های لبه فارسی برای قراردادن اشیاء قیمتی و تزئینی استفاده می‌شود.

باکس‌هایی که با روش لبه فارسی تولید می‌شوند استحکام زیادی دارند؛ بدلیل این‌که لبه قطعات باکس به صورت ۴۵ درجه تراشیده می‌شوند، سطح تماس لبه‌ها با یکدیگر بیشتر می‌شود و همین باعث استحکام بیشتر باکس پلکسی گلاس می‌گردد.

✅در فروشگاه لیزرکات تمام باکس‌ها و جعبه‌های پلکسی گلاس با روش فارسی بُر تولید می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که باکس‌هایی که بدستتان می‌رسد بسیار مستحکم و بسیار شکیل و زیبا هستند.

متریال‌ قابل استفاده برای تولید باکس

تا اینجا با ۳ روش مختلف تولید باکس‌های پلکسی آشنا شُدید. و حالا به‌سراغ معرفی متریال اصلی تولید انواع باکس می‌رویم و آن چیزی نیست جز: ورق پلکسی گلاس

برای تولید انواع جعبه‌ها و باکس‌ها از ورق‌های پلکسی شفاف و مات استفاده می‌شود. این ورق‌ها نیز به‌وسیله چسب‌های مخصوصی به یکدیگر چسبانده می‌شوند که در ادامه توضیحات بیشتر را می‌خوانید.

پلکسی گلاس شفاف

پلکسی گلاس شفاف یک ورق شیت پلاستیکی بسیار شفاف و مقاوم به ضربه است که برای تولید باکس پلکسی گلاس یک گزینه عالی محسوب می‌شود. پلکسی گلاس شفاف به راحتی با لیزر بریده می‌شود و لبه قطعات پس از برش، هیچ‌گونه زدگی، آب‌شدگی و یا زائده‌ای ندارند.

ورق پلکسی گلاس شفاف بهترین گزینه برای ساخت جعبه پلکسی گلاس لیزرکات

قطعات بریده شده پلکسی شفاف به‌وسیله چسب پلکسی گلاس قابل چسباندن است. وقتی چند قطعه پلکسی بوسیله چسب کلروفرم چسبانده می‌شوند، هیچ اثری از چسب باقی نمی‌ماند.

این یعنی چسب کلروفرم پس از خشک‌شدن ردی از خود باقی نمی‌گذارد. و به همین دلیل بهترین چسب برای مونتاژ قطعات باکس به حساب می‌آید.

ورق پلکسی شفاف یک روکش کاغذی دارد که تا حد زیادی از ایجاد خراشیدگی و خط‌و‌خش روی صفحه پلکسی جلوگیری می‌کند. این روکش کاغذی تا زمان استفاده، از روی باکس کنده نمی‌شود و مشتری قبل از استفاده، آن را از سطح پلکسی جدا می‌کند.

پلکسی گلاس مات (پلکسی گلاس رنگی)

برای تولید انواع باکس پلکسی ، از ورق پلکسی گلاس رنگی نیز می‌توان استفاده کرد. در بیشتر موارد، این باکس‌های رنگی، در چیدمان دکور فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند؛ ولی در موارد بسیاری نیز کاربردهای خاص دارند. مثلا از باکس‌های پلکسی مات سفید در جشن‌ها و میهمانی‌ها به عنوان میز هدایا استفاده می‌شود.

با پلکسی مات هم میتوانید انواع باکس پلکسی گلاس را تولید کنید لیزرکات

در گالری‌هایی که لوازم نفیس عرضه می‌کنند، باکس پلکسی گلاس مشکی مات به‌عنوان یک استند برای نمایش کالا کاربرد دارد.

باکس‌های پلکسی رنگی کاربردهای بی‌شماری دارند. جعبه هدایا، جعبه‌های لوازم شخصی، استندهای نمایش کالا، جعبه‌های تزئینی دکوراتیو و موارد بسیار دیگری که در مطالب بعدی آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ابعاد باکس‌های پلکسی گلاس

باکس‌های پلکسی در هر ابعاد و اندازه‌ای قابل ساخت هستند. این یعنی در ساخت انواع باکس پلکسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمام اضلاع باکس قابلیت سفارشی‌سازی دارند. یک باکس پلکسی مکعبی شامل ۵ یا ۶ وجه است؛ که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید این مکعب را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید.

در ادامه می‌خواهیم شیوه صحیح اندازه‌گیری باکس پلکسی گلاس را به شما توضیح دهیم :

هر مکعب یا جعبه پلکسی دارای یک طول و یک عرض است که قاعده باکس را تشکیل می‌دهد. و یک ارتفاع که از سطح بالا می‌آید. قاعده باکس همان وجهی است که روی سطح قرار می‌گیرد؛ و ارتفاع مقدار بالا آمدگی از سطح است.

به عبارت دیگر صفحه زیرین هر باکس را قاعده باکس می‌نامند که دارای یک طول و عرض است. و مقدار ارتفاع، اندازه قد باکس پلکسی گلاس است.

وقتی شما می‌خواهید سفارش باکس پلکسی خودتان را ثبت کنید باید ابعاد طول و عرض را به‌صورت جداگانه و همچنین مقدار ارتفاع را به‌صورت جداگانه و به سانتی‌متر بیان کنید.

مثلا این طور بیان کنید: باکس پلکسی ۲۰×۴۰ سانت با ارتفاع ۲۰ سانت و یا باکس پلکسی ۲۰×۲۰ ارتفاع ۵۰سانت

این شیوه اندازه‌گذاری باعث می‌شود خیلی راحت‌تر بتوانید ابعاد موردنظرتان را بیان کنید و مشکلی در ثبت سفارش به‌وجود نمی‌آید.

فرض کنید ابعاد باکس را به این‌صورت بگوئید: ۳۰×۲۰×۴۰ سانت !!! هیچ کدام از این اندازه‌ها مشخص نیست برای کدام وجه باکس است!

اگر شما این ابعاد را بدون ذکر نام طول و عرض و ارتفاع بیان کنید، فردی که سفارش شما را ثبت می‌کند نمی‌تواند تشخیص دهد هر کدام از این ابعاد مربوط به کدام یک از اضلاع باکس است.

بنابراین با شیوه‌ای که گفته شد به راحتی می‌توانید هر کدام از وجه‌های باکس را به زبان ساده و قابل فهم به طرف مقابل بگوئید و مشکلی در ثبت سفارش بوجود نمی‌آید.

✅در فروشگاه لیزرکات می‌توانید مدل‌های مختلف باکس پلکسی را از کوچک‌ترین ابعاد (۳×۳سانت با ارتفاع ۳) تا بزرگترین سایز (۶۰×۶۰سانت با ارتفاع ۱۰۰سانت) سفارش دهید.

حالا که با شیوه‌های مختلف تولید باکس و متریال اصلی تولید آن‌ها آشنا شدید، شما را با ۴ مدل از انواع باکس‌های پلکسی گلاس آشنا می‌کنیم.

باکس پلکسی گلاس ساده

باکس پلکسی گلاس ساده یک مکعب ۵ وجهی‌ست. در واقع باکس ساده شامل چهار دیواره و یک سقف است که بخش پایینی آن باز است. باکس‌های پلکسی ساده را می‌توانید مثل یک کاور شفاف روی یک وسیله تزئینی بگذارید و یا به‌عنوان یک جعبه برای قراردادن وسایل‌تان استفاده کنید.

جعبه پلاکسی گلاس ساده مرسوم ترین نوع باکس است لیزرکات

باکس‌های ساده پلکسی می‌توانند شفاف و یا مات باشند. اگر می‌خواهید وسایل داخل باکس دیده شوند باید از پلکسی شفاف برای تولید باکس استفاده کنید؛ ولی گاهی اوقات نمی‌خواهید محتویات داخل باکس قابل مشاهده باشد؛ بدین منظور باید از پلکسی مات برای تولید باکس استفاده کنید.

پلکسی‌ مات در رنگ‌های مختلفی قابل تهیه است. در حقیقت پلکسی مات همان ورق پلکسی گلاس رنگی است که در رنگ‌های مختلف قابل تهیه است. رنگ‌هایی مثل سفید و مشکی و رنگ‌های دیگری مثل قرمز، آبی و سبز و …

باکس‌ پلکسی ساده با نام‌های دیگر کاور، جعبه ساده بدون درب و یا باکس ۵وجهی شناخته می‌شود. برای سفارش باکس پلکسی ساده کافیست از منوی بالای سایت روی گزینه “باکس پلکسی” بزنید تا وارد دسته‌بندی باکس‌های پلکسی شوید. سپس با کلیک روی “باکس پلکسی ساده” می‌توانید قیمت سایزهای مختلف را مشاهده کنید.

باکس پلکسی گلاس کفه دار

دومین مدل از انواع باکس پلکسی، باکس پلکسی کفه دار است. باکس پلکسی کفه دار یک جعبه شفاف عالی برای نمایش کالاها و اشیاء قیمتی است. کالای موردنظر را روی کفه باکس قرار می‌دهید و باکس شفاف را به‌صورت یک کاور روی این کفه می‌گذارید. بدین‌شکل شما می‌توانید محصولات نفیس و گران‌قیمت خودتان را به معرض نمایش بگذارید.

یک مدل پرفروش از باکس‌های پلکسی، باکس پلکسی کفه دار است لیزرکات

باکس پلکسی گلاس کفه دار در حقیقت همان باکس پلکسی ساده است که یک کفه از جنس پلکسی گلاس زیر آن قرار می‌گیرد. این کفه می‌تواند در رنگ‌های مختلفی تولید شود؛ ولی برای بهتر دیده‌شدن لوازم و وسایل داخل باکس پیشنهاد می‌کنیم رنگ کفه مشکی یا سفید باشد.

باکس پلکسی گلاس درب دار

باکس پلکسی گلاس درب دار در واقع همان باکس پلکسی ساده است که یک درب روی آن قرار می‌گیرد. این درب معمولا با پهنای تقریبی ۲ سانتی‌متر ساخته می‌شود. از لحاظ ظاهری، باکس پلکسی گلاس درب دار شبیه جعبه شیرینی و یا جعبه کفش است؛ با این تفاوت که بدلیل جنس شفاف آن، می‌توانید محتویات داخل آن‌را ببینید.

جعبه‌های پلکسی گلاس درب دار را از لیزرکات خریداری کنید

باکس‌های درب دار معمولا به‌عنوان جعبه‌های هدیه و جعبه کادو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. باکس بله برون یکی از این موارد است. هدایای عروس و داماد را می‌توانید در باکس پلکسی گلاس درب دار قرار دهید. البته با کمی سلیقه می‌توانید باکس درب دار را تزئین کنید و جلوه زیباتری به آن ببخشید.

باکس پلکسی گلاس لولایی

باکس پلکسی لولایی در حقیقت یک جعبه درب دار است که درب آن بصورت لولایی باز و بسته می‌شود و اغلب یک قفل فلزی نیز روی درب آن تعبیه شده است.

باکس پلکسی لولایی جزو مدل‌هایی است که یک قفل کوچک روی درب آن تعبیه شده است لیزرکات

باکس پلکسی لولایی مثل مدل‌های دیگر، در هر ابعاد و اندازه‌ای قابل ساخت است. فقط کافیست ابعاد موردنظرتان را به شیوه‌ای که در ابتدای این مطلب گفتیم برای ما ارسال کنید.

از باکس لولایی می‌توانید به عنوان صندوق رای گیری و یا صندوق قرعه کشی استفاده کنید. شیاری که روی درب باکس لولایی تعبیه می‌شود این امکان را فراهم می‌کند که آرا و برگه‌های انتخاباتی را داخل آن بیاندازید.

باکس رای گیری می‌تواند از جنس پلکسی شفاف و یا پلکسی مات تولید شود. با توجه به نوع کاربری جعبه رای گیری، می‌توانید آن‌را به‌صورت مات یا شفاف سفارش دهید.

صندوق رای گیری

صندوق‌های رای‌گیری پلکسی یکی از لوازم مهم در حوزه‌های انتخاباتی و ستادهای اخذ رأی هستند. این صندوق‌ها از جنس پلکسی گلاس یا همان آکریلیک ساخته می‌شوند.

صندوق رای گیری پلکسی بهترین جعبه برای جمع‌آوری رای و برگه های قرعه کشی است لیزرکات

صندوق‌های پلکسی با ظاهر شفافی که دارند نقش مهمی در افزایش شفافیت و اعتماد عمومی به فرایند رأی‌گیری ایفا می‌کنند. در ادامه، به معرفی برخی از ویژگی‌ها و مزایای صندوق‌های رای‌گیری پلکسی می‌پردازیم:

  • شفافیت: استفاده از پلکسی شفاف در تولید باکس‌های رای گیری به شفافیت فرایند اخذ رای کمک زیادی می‌کند. از این منظر باکس‌های شفاف پلکسی در راستای جلب اعتماد عمومی هنگام رای گیری نقش مهمی ایفا می‌کنند
  • مقاومت و استحکام: به دلیل استحکام خوبی که ورق‌های پلکسی گلاس دارند، از آن‌ها در ساخت محصولات مهم و تاثیرگذار نظیر باکس رای گیری استفاده می‌شود. برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی، می‌بایست صندوق‌های رای گیری را از جنسی بسیار مستحکم تولید کرد؛ ورق پلکسی شفاف از این نظر گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.
  • سهولت در استفاده: صندوق‌های ساخته شده از جنس پلکسی وزن بسیار سبکی دارند. بنابراین مسولین اخذ رای به راحتی می‌توانند صندوق رای را جابجا کنند و فرایند رای‌گیری را تسریع ببخشند.
  • طراحی زیبا: علاوه بر پلکسی گلاس که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری صندوق رای گیری دارد، کیفیت در تولید و مونتاژ نیز به ارتقا کیفی محصول کمک زیادی می‌کند. صندوق‌های رای گیری به شیوه فارسی بُر تولید می‌شوند و ظاهر زیبای آن‌ها به عنوان عاملی مهم در جلب مشارکت بیشتر رای‌دهندگان عمل می‌کند.

باکس پلکسی دیواری

یکی دیگر از محبوب‌ترین انواع جعبه‌‌های شفاف، باکس پلکسی دیواری است. باکس‌های دیواری با این‌که نسبت به دیگر جعبه‌های شفاف کاربرد کمتری دارند، ولی در نوع خود بسیار زیبا و کاربردی هستند.

باکس پلکسی دیواری یکی از انواع باکس پلکسی است که از استحکام زیادی برخوردار است - لیزرکات

از باکس پلکسی دیواری برای نمایش وسایل لوکس و فانتزی و یا عتیقه‌جات استفاده می‌شود. ممکن است شما یک تفنگ دو لول زیبا از پدربزرگ خودتان به یادگار داشته باشید؛ و نمی‌خواهید آن را به همان شیوه قدیمی به دیوار آویزان کنید؛ در این شرایط بهترین راه برای در امان‌ماندن تفنگ با ارزشتان از آسیب بچه‌های فامیل، قراردادن آن در یک باکس پلکسی دیواری است.

باکس‌های پلکسی دیواری به‌دلیل شفافیت ظاهری زیادی که دارند می‌توانند وسایل شما را به‌خوبی به نمایش بگذارند؛ و حتی مانع از نشستن گردوغبار روی وسایل عتیقه و یا لوازم لوکس شما می‌شوند.

باکس‌های پلکسی دیواری در حقیقت همان باکس‌های لولایی هستند که پشت آن‌ها چند سوراخ لوبیایی زده می‌شود تا شما به‌راحتی بتوانید آن‌ها را به دیوار آویزان کنید.

باکس پلکسی کوچک

دسته دیگری از جعبه‌های پلکسی را باکس‌های پلکسی کوچک تشکیل می‌دهند. این جعبه‌های کوچک معمولا برای قراردادن هدایا و گیفت‌های مناسبتی استفاده می‌شود.

در روزهای پایانی سال که مسئولین بازاریابی شرکت‌ها به دنبال هدیه‌ای مناسب برای مشتریان وفادار خود هستند، می‌توانند از باکس‌های پلکسی به‌عنوان یک گزینه عالی برای پکیج‌کردن هدایای خود استفاده کنند.

هدیه تبلیغاتی که تهیه کرده‌اید را می‌توانید داخل یک باکس پلکسی کوچک قرار دهید تا مشتریان شما از دریافت آن ذوق‌زده شوند.

باکس پلکسی کوچک را می‌توانید برای هدایا و گیفیت‌های مناسبتی خود استفاده کنید لیزرکات

تا اینجا با انواع باکس‌های ساخته‌شده با ورق پلکسی گلاس آشنا شُدید. باکس‌های پلکسی مدل‌های مختلفی دارند و در مدل‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که ما مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

اگر شما قصد خرید یکی از مدل‌های باکس پلکسی را دارید، بدنیست که با مقدار مقاومت و میزان استحکام آن‌ها نیز آشنا شوید.

استحکام انواع باکس پلکسی

باکس‌های پلکسی گلاس معمولا از استحکام زیادی برخوردارند؛ و این به لطف استفاده از ورق‌های پلکسی گلاس است. پلکسی گلاس‌ها ورق‌های انعطاف‌پذیری هستند که در برابر فشار و ضربه مقاومند. به همین دلیل است که برای ساخت انواع باکس و جعبه از این ورق‌ها استفاده می‌شود.

شیوه ساخت و مونتاژ باکس‌های پلکسی گلاس در استحکام آن‌ها موثر است. البته ناگفته نماند که استفاده از ورق پلکسی با کیفیت و چسب مرغوب نیز می‌تواند مقاومت و استحکام باکس پلکسی را تضمین کند.

در ابتدای این مطلب شیوه‌های مختلف ساخت انواع باکس پلکسی را به شما توضیح دادیم. همانطور که اشاره شد باکس‌هایی که با روش لبه فارسی‌بُر تولید می‌شوند بسیار مستحکم هستند. علت مستحکم‌بودن باکس‌های لبه فارسی، سطح مقطع بیشتر در لبه‌های ابزارخورده است.

وقتی دو مقطع فارسی‌بُر شده به‌صورت قائم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، سطح تماس آن‌ها بیشتر می‌شود و در نتیجه از استحکام بیشتری نیز برخوردار می‌شوند.

البته در روش‌های تولیدی دیگر، نظیر روش فاق و زبانه نیز به دلیل فرورفتن لبه‌ها در یکدیگر، می‌توانید از استحکام باکس مطمئن باشید؛ ولی باکس‌های لبه فارسی به دلیل زیبایی زیادی که دارند از اقبال بیشتری نزد مشتریان برخوردار هستند.

راهنمای خرید و نگهداری باکس‌های پلکسی گلاس

تا اینجا اطلاعات بسیار مهمی از باکس‌های پلکسی به‌دست آورده‌اید و با مدل‌های مختلف این جعبه‌های شفاف آشنا شده‌اید. به جز شیوه نگهداری و مراقبت از باکس‌های پلکسی، که در ادامه به شما توضیح می‌دهیم، مطلب دیگری باقی نمی‌ماند. پس در این بخش پایانی نیز همراه ما باشید.

روش‌های صحیح نگهداری و تمیزکردن باکس‌ پلکسی

حالا که باکس پلکسی دلخواهتان را سفارش داده‌اید و به دستتان رسیده، وقت آن است که شیوه صحیح نگهداری، مراقبت و تمیزکردن باکس پلکسی گلاس را بدانید.

روش تمیز کردن انواع باکس پلکسی گلاس - لیزرکات

اگر از باکس‌های پلکسی گلاس به خوبی مراقبت کنید، این اطمینان را به شما می‌دهیم که بصورت مادام‌العمر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این کار چندان دشوار نیست و باید چند نکته مهم، که در ادامه می‌خوانید را رعایت کنید.

باکس‌های پلکسی گلاس مثل تمام لوازم تزئینی دیگر ممکن است بر اثر استفاده مداوم، کثیف و یا لک شوند. و یا ممکن است مثل هر وسیله دیگری که در منزل دارید گردوغبار و دوده روی آن‌ها بنشیند. این یک مشکل طبیعی است و ناچار هستید برای ماندگاری بیشتر جعبه پلکسی خود، آن‌را به صورت صحیح تمیز کنید.

برای تمیز کردن باکس پلکسی گلاس نیازی به استفاده از پاک‌کننده‌های شیمیایی قوی نیست. مگر اینکه بخواهید لکه چربی را از روی سطح پلکسی پاک کنید. در این صورت اسپری‌های شیشه‌پاک‌کن به کمک شما می‌آیند.

برای پاک‌کردن باکس‌های پلکسی از گردوغبار کافیست یک دستمال مرطوب را به آرامی روی باکس پلکسی بکشید. بهتر است این‌کار را به‌صورت دَوَرانی انجام ندهید و دستمال را از یک سمت به سمت دیگر بکشید.

در مطلب روبرو با روش صحیح تمیزکردن پلکسی گلاس آشنا شوید:

روش‌های تمیز کردن پلکسی گلاس

« چه کاری راحت‌تر از تمیز کردن پلکسی گلاس ؟ این کار را همه می‌توانند [ادامه مطلب...]

نکات مهم در خرید باکس‌های پلکسی

حالا که شما تمام اطلاعات لازم را در مورد انواع باکس پلکسی بدست آورده‌اید، می‌خواهیم مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید باکس پلکسی باید رعایت کنید را به شما گوشزد کنیم.

موارد زیر به شما کمک می‌ند تا در انتخاب بهتری داشته باشید و از خرید باکس پلکسی رضایت بیشتری داشته باشید:

فقط باکس‌های لبه فارسی بخرید!

با مطالعه بخش ابتدایی این مطلب حتمام متوجه شده‌اید که باکس‌های لبه فارسی علاوه بر زیبایی ظاهری، از استحکام بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردارند.

فروشگاه لیزرکات تمام باکس‌های پلکسی خود را به روش لبه‌فارسی تولید می‌کند تا خیال شما از بابت زیبایی و استحکام راحت باشد.

سایز مناسب بخرید!

قبل از خرید باکس پلکسی گلاس، ابتدا اندازه دقیق محصول خودتان را بدست بیاورید تا باکس مناسبی برای آن تهیه کنید. اگر باکسی که می‌خرید بزرگ‌تر از کالای شما باشد قطعا جلوه خوبی ندارد و شما از خرید آن پشیمان خواهید شد.

علی‌الخصوص زمانی که قصد دارید برای یک محصول تزئینی و یا یک شیء نفیس باکس پلکسی تهیه کنید؛ در این شرایط حتما تلاش کنید اندازه‌گیری شما دقیق باشد تا فضای کافی برای نمایش کالای گران‌بهای شما فراهم شود.

ضخامت مناسب بخرید!

اگر ابعاد موردنظر شما بسیار بزرگ است پیشنهاد می‌کنیم باکس خود را با پلکسی‌ای ضخیم سفارش دهید تا استحکام کافی داشته باشد. گاهی ممکن است باکس پلکسی به عنوان یک کاور برای کالای شما عمل کند؛ ولی گاهی اوقات نیز می‌خواهید یک جسم نسبتا سنگین را داخل باکس بگذارید؛ که در این‌صورت پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفارش با کارشناسان ما در مورد وزن و اندازه محصولتان مشورت کنید.

مدل مناسب بخرید!

باکس پلکسی گلاس را برای هر کاربردی که می‌خواهید باید به تناسب همان کاربرد تهیه کنید. مثلا اگر می‌خواهید محصول شما به راحتی قابل دسترسی نباشد، بجای باکس پلکسی کفه دار از باکس پلکسی قفلدار استفاده کنید.

و یا اگر می‌خواهید وسایل بله برون را در یک جعبه شیشه ای شفاف قرار دهید بهتر است از باکس پلکسی درب دار استفاده کنید. برای این‌که بدانید کدام‌یک از انواع باکس‌های پلکسی برای کار شما مناسب است قبل از خرید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

شیوه ارسال باکس پلکسی

باکس‌هایی که از فروشگاه لیزرکات خریداری می‌کنید از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند؛ بنابراین بایستی به بهترین شکل ممکن به دست شما برسد تا در حمل‌و نقل آسیب نبینند.

جعبه‌های پلکسی گلاس با توجه به ابعادی که دارند به شیوه‌های مختلفی ارسال می‌شوند. روش‌های ارسال با توجه به شهر سکونت شما متفاوت است. در ادامه روش‌های ارسال باکس پلکسی گلس در شهر تهران و استان‌های دیگر را به شما توضیح می‌دهیم.

اگر ساکن شهر تهران هستید معمولا سفارش جعبه پلکسی شما به‌وسیله پیک موتوری ارسال می‌شود؛ ولی گاها ابعاد جعبه کمی بزرگ‌تر از حد معمول است و اگر با پیک موتوری ارسال شود احتمال آسیب‌دیدگی زیاد خواهد بود.

در این‌گونه مواقع جعبه‌های پلکسی گلاس در تهران با آژانس ارسال می‌شود تا آسیبی به جعبه شما وارد نشود. هزینه ارسال باکس پلکسی گلاس با آژانس معمولا کمی بیشتر از پیک موتوری است؛ ولی هزینه بیشتری که بابت ارسال با آژانس پرداخت می‌کنید صحت و سلامت بسته ارسالی شما را تضمین می‌کند.

و اگر ساکن شهرستان‌ها هستید باید توجه داشته باشید که ما باکس‌های پلکسی گلاس با سایزهای بزرگ را به شهرستان‌ها ارسال نمی‌کنیم! و این بدلیل احتمال آسیب‌دیدگی است که در سایزهای بزرگ بیشتر است.

حداکثر ابعاد قابل ارسال به شهرستان‌ها ۳۰×۴۰سانت با ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر است؛ و اگر سایز موردنظر شما بزرگ‌تر از این مقدار است باید بگوئیم که احتمال آسیب‌دیدگی آن بسیار زیاد است.

ما در تیم تولید محتوای لیزرکات خوشحالیم که باز هم تلاش کردیم تا یک مطلب کاربردی برای شما مخاطبان عزیز آماده کنیم. اگر در هریک از بخش‌های این مطلب سوال یا شبهه‌ای دارید لطفا در بخش نظرات همین مطلب بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *