برش لیزری لوگو > راهنمای ثبت سفارش آنلاین

برش لیزری لوگو راهنمای ثبت سفارش آنلاین لیزرکات

اگر تصمیم گرفته‌اید برای دفتر کار خود با کمک برش لیزری لوگو بسازید، این مطلب را بخوانید تا اطلاعاتی کاملی در مورد برش لیزری لوگو بدست بیاورید؛ در این مطلب انواع لوگوهایی که با کمک برش لیزری تولید می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم و شیوه ثبت سفارش آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

برای سفارش برش لیزری لوگو ، فایل طراحی، لوگو موردنظر و توضیحات سفارشتان را به شماره ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ واتساپ کنید. هنگام سفارش متریال درخواستی خودتان اعم از ورق پلکسی گلاس یا ورق مولتی استایل را انتخاب و به شماره بالا بفرستید

برش لیزری لوگو چیست ؟

در بیشتر شرکت‌ها، سازمان‌های خصوصی و دفاتر اداری، برای درج لوگو سازمانی در محیط های داخلی، از برش لیزری برای ساخت لوگوها استفاده می‌شود. یعنی لوگوی مورد نظر را با استفاده از فن‌آوری برش لیزری روی ورق‎‌های مختلف برش می‌زنند و روی دیوار نصب می‌کنند.

ورق‌هایی که برای ساخت لوگوهای مختلف استفاده می‌شوند اغلب از دسته ورق‌های پلکسی گلاس رنگی ، مولتی استایل و آینه پلکسی گلاس هستند. که در ادامه آن‌ها را بطور کامل به شما معرفی می‌کنیم.

انواع متریال برای برش لیزری لوگو

بهترین ورقی که می‌توانید برای ساخت لوگوهای برجسته استفاده کنید ورق‌های پلکسی گلاس و مولتی استایل هستند. این ورق‌ها به راحتی و با کمک برش لیزری بریده می‌شوند و زیبایی ظاهری آن‌ها دلیل اصلی انتخاب آن‌ها به شمار می‌رود.

هر طرحی که داشته باشید باکمک لیزر روی پلکسی و مولتی استایل بریده می‌شود. یک راه ساده برای چسباندن راحت‌تر حروف و نوشته‌ها روی دیوار، برش ورق‌های چسبدار است. قبل از اینکه ورق‌های پلکسی گلاس یا مولتی استایل را برش بزنید، پیشنهاد می‌کنیم آنها را با کمک چسب‌های دوطرفه سلولزی چسبدار کنید. بدین ترتیب پس از اینکه حروف و اشکال شما توسط لیزر بریده شوند، تمام آن‌ها بصورت چسبدار خواهند بود.

ورق پلکسی گلاس چیست ؟

ورق‌های پلکسی گلاس سطح براقی دارند. این ورق‌ها در مواردی که می‌خواهید لوگوهای لوکس را به بهترین شکل اجرا کنید، به شما کمک می‌کنند تا نتیجه فوق العاده‌ای را رقم بزنید.  

  در یک مطلب با عنوان « ورق پلکسی چیست » به طور کامل ورق پلکسی گلاس را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن‌را بررسی کردیم، ولی به طور خلاصه پلکسی گلاس‌ها نوعی از ورق‌های پلاستیک هستند که سطح براق و انعطاف‌پذیری مناسبی دارند و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها رنگ‌بندی متنوع است؛ بر همین اساس بهترین متریال برای ساخت انواع لوگوهای لیزری به حساب می‌آیند.

ورق مولتی استایل چیست؟

ورق‌های مولتی استایل نیز گزینه مناسبی برای ساخت لوگوهایی هستند که با برش لیزری تولید می‌شوند. مولتی استایل‌ها ورق‌هایی با ضخامت ۱ میلیمتر هستند که با لایه ای شبیه فلز روکش شده‌اند و در دو نوع براق و خشدار در بازار موجود هستند. ابعاد ورق مولتی استایل ۱۲۰×۶۰ سانتیمتر است و اگر قصد سفارش برش لیزری لوگو با مولتی استایل را دارید باید به این محدودیت اندازه توچه کنید.

اگر ابعاد لوگوی شما خیلی بزرگ است بایستی به صورت دو تکه بریده شود. البته این دو تکه‌شدن لوگو تاثیر زیادی در نمای لوگو ندارد و هنگامی که لوگوی خودتان را می‌فرستید همکاران ما راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

برش مولتی استایل، هم با کمک برش لیزری و هم بصورت دستی امکان‌پذیر است. برای آشنایی بیشتر این مطلب را بخوانید: نحوه برش ورق مولتی استایل

تا اینجا با ورق‌های پلکسی گلاس و ورق مولتی استایل آشنا شدید و با ویژگی‌های هریک به خوبی آشنا شدید. هم ورق‌های مولتی استایل و هم ورق‌های پلکسی گلاس گزینه‌های خوبی برای برش لیزری لوگو هستند. اما تنها تفاوت مولتی استایل و پلکسی در رنگ‌بندی و ضخامت آن‌هاست. ورق‌های پلکسی گلاس طیف رنگی و ضخامتی وسیع‌تری دارند. اما ورق‌های مولتی استایل نیز کاربردهای مختص به خود را دارند و در دو نوع براق و خشدار قابل تهیه هستند.

سفارش برش لیزری لوگو

برای برش لیزری لوگو کافیست طرح و یا آرم موردنظر خودتان را در نرم افزارهای طراحی آماده و برای برش لیزری ارسال کنید. برای اینکه با انواع لوگوهایی که با برش لیزری قابل تولید است آشنا شوید ادامه مطلب را بخوانید.

انواع لوگوهای لیزری

لوگوهایی که با فن‌آوری لیزر تولید می‌شوند اغلب به‌صورت قطعات برش خورده‌ای هستند که روی دیوار نصب می‌شوند. به عبارتی دیگر اغلب لوگوها بصورت حروف برجسته بریده و نصب می‌شود و همان‌گونه که در بالا اشاره شد با ورق پلکسی گلاس، مولتی استایل و پلکسی آینه ای تولید می‌شوند.

نمونه برش لیزری لوگو با پلکسی گلاس

این لوگوها به لوگو برجسته لیزری نیز معروفند   اما نوع دیگری از لوگوهای لیزری، تابلوهای حروف برجسته هستند. این نوع تابلوها از یک صفحه اصلی پلکسی گلاس تشکیل شده اند که لوگو به صورت برجسته بریده و روی این صفحه چسبانده می‌شود. صفحه زیری این لوگوها معمولا از جنس پلکسی گلاس شفاف است و نوشته ها و لوگو روی این صفحه چسبانده میشوند.  

تابلوهای لوگو برجسته از یک سفحه پلکسی شفاف تشکیل شده اند

  اگر قصد سفارش برش لیزری لوگو دارید بایستی از این دو نوع لوگوهای لیزری به انتخاب خود یک مورد را برگزینید. یعنی اگر می‌خواهید قطعات لوگو را به صورت مجزا روی دیوار بچسبانید بایستی مورد اول ( یعنی قطعات بدون صفحه زیرین ) را سفارش دهید؛ و اگر میخواهید لوگو شما به صورت یک تابلو روی دیوار نصب شود، بایستی تابلو حروف برجسته سفارش دهید.

نحوه نصب لوگوهای لیزری روی دیوار و سطوح مختلف

روش نصب هرکدام از انواع لوگوهای لیزری که در بالا به شما معرفی کردیم، متفاوت است. در ادامه روش نصب هر کدام از لوگوهای برجسته را به شما توضیح می‌دهیم:

روش نصب لوگو برجسته لیزری (بدون زیره)

اگر لوگو شما به صورت قطعات برش خورده مجزا است، بایستی با چسب دوطرفه سلولزی به دیوار چسبانده شوند. برای این منظور قبل از برش لیزری لوگو ، چسب دو طرفه را پشت ورق می چسبانند و پس از برش لیزری تمام قطعات بصورت چسبدار آماده می‌شوند. این روش سریع‌ترین روش چسبدار کردن قطعات برش خورده است. اما چالش اصلی نصب لوگوهای لیزری با قطعات مجزا، نصب دقیق آن‌ها است. یعنی وقتی قطعات لوگو آماده می‌شود بایستی به‌صورت کاملا دقیق طبق طرح اولیه روی دیوار نصب شوند.

بهترین راه نصب لوگوهای برجسته، به‌صورتی که قطعات لوگو در جای درست و به صورت تراز نصب شوند، استفاده از شابلون‌ است. برای این منظور همان طرح لوگو یا نوشته را بر روی یک قطعه ورق نازک طلق برش می‌زنند تا بصورت تو خالی دربیاید. سپس آن‌ را روی دیوار قرار می‌دهند و قطعات چسبدار شده لوگو را به‌وسیله شابلون روی دیوار نصب می‌کنند.

روش نصب تابلو برجسته لوگو

اگر می‌خواهید لوگو شما بصورت تابلو حروف برجسته باشد، بایستی آن‌ را با پیچ‌های اسپیسر تابلو به دیوار نصب کنید. یعنی پس از اینکه با برش لیزری لوگو خودتان را آماده کردید و روی یک صفحه چسباندید، باید این تابلو آماده شده را با کمک پیچ‌های مخصوصی که تصویر آن‌ را در پایین می‌بینید، روی دیوار نصب کنید.  

آموزش نصب تابلو برش لیزری لوگو

کاربردهای لوگو لیزری

لوگوهای برجسته را برای هر مکانی و برای مقاصد تبلیغاتی مختلف می‌توانید استفاده کنید. بیشترین استفاده ای که از لوگوهای لیزری می‌شود مربوط به کاربری‌های تجاری است. اغلب افراد تمایل دارند لوگو شرکت یا موسسه‌شان را با کمک برش لیزری تولید و در دفتر کار خود نصب کنند. البته لوگوهای لیزری مشتریان دیگری نیز دارند؛ اغلب مراکز درمانی نیز به ساخت لوگو با برش لیزری علاقه نشان می‌دهند و تابلوهای لوگو برجسته را یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت لوگو در محیط‌های داخلی می‌دانند.  

نحوه سفارش لوگو لیزری

جهت ثبت سفارش کافیست لوگو خودتان را به شماره ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ واتساپ کنید و اندازه و رنگ موردنظرتان را بگوئید. سفارش شما بررسی می‌شود و استعلام قیمت به شما ارائه می‌شود.   در این مطلب تلاش کردیم انواع لوگوهایی که با کمک برش لیزری تولید می‌شوند را به شما معرفی و نحوه سفارش آن‌ها را به شما توضیح دهیم. اگر سوالی دارید در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.   فروشگاه لیزرکات ؛ نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرستانها    

4.6/5 - (11 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *