خرید پلکسی از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران

فروشگاه لیزرکات نمایندگی ورق پلکسی گلاس در تهران

مراکز و فروشگاههای زیادی در تهران ورق اکریلیک یا همان ورق پلکسی گلاس و محصولات مرتبط با آن را عرضه می‌کنند؛ ولی بهترین جایی که ورق پلکسی گلاس را در تهران با قیمت مناسب عرضه می کند به آسانی پیدا نمی شود. بهترین نمایندگی پلکسی گلاس در تهران جاییست است که ورق پلکسی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه کند.

برای اینکه تجربه خوبی از خرید ورق پلکسی در تهران داشته باشید به نکاتی که در این مطلب میخوانید توجه داشته باشید. در این مطلب فاکتورهای لازم را که یک مرکز فروش پلکسی گلاس باید داشته باشد به شما توضیح می دهیم و در پایان بهترین نمایندگی پلکسی گلاس در تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

 

اگر قصد خرید اینترنتی ورقهای پلکسی گلاس در تهران را دارید روی یکی از ورقهای زیر کلیک کنید تا وارد صفحه خرید شوید:

خرید اینترنتی ورق پلکسی گلاس شفاف لیزرکات
خرید اینترنتی ورق پلکسی گلاس رنگی لیزرکات
خرید اینترنتی ورق پلکسی گلاس آینه ای لیزرکات
خرید اینترنتی ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت لیزرکات

 

 

 

یک مرکز عرضه و فروش ورق پلکسی گلاس باید فاکتورهای زیر را داشته باشد:

قیمت مناسب؛ ویژگی اصلی نمایندگی پلکسی گلاس در تهران

ورق‌های پلکسی گلاس در صنعت تولید استفاده‌های زیادی دارد از اینرو باید خرید پلکسی گلاس را از جایی انجام دهید که به کاهش قیمت تمام شده محصولتان کمک کند. اغلب محصولاتی که در زمینه‌های تزئینی و کاربردی تولید می‌شوند باید قیمت رقابتی داشته باشند. تولیدات و محصولات پلکسی نیز از این قائده مستثنا نیستند.

 

نمایندگی پلکسی گلاس در تهران لیزرکات

 

با اینکه نوسانات بازار ارز بر قیمت ورق پلکسی تاثیر گذار است ولی یک نمایندگی پلکسی گلاس معتبر در تهران همیشه قیمت‌های متناسبی ارائه می‌دهد.

اگر تصمیم به تهیه ورق پلکسی دارید و از هرکجای کشور هستید و میخواهید از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران خریدتان را انجام دهید، باید به موضوع قیمت توجه داشته باشید. بهترین نمایندگی های پلکسی گلاس در تهران همیشه قیمت های به روز را از طریق سایت در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

قیمت‌های ارائه شده در نمایندگی فروش پلکسی گلاس در تهران بر اساس یک شیت ورق کامل در ابعاد ۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر ارائه می شوند. پس توجه داشته باشید که قیمتهایی که برای ورق پلکسی گلاس دریافت می‌کنید بر مبنای ابعاد ۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر است.

البته در بسیاری موارد پیش می‌آید که شما نیازی به یک شیت ورق کامل نداشته باشید و تصمیم نداشته باشید هزینه زیادی بابت یک ورق پرداخت کنید. بنابراین ویژگی بعدی یک نمایندگی پلکسی گلاس معتبر حائز اهمیت می‌شود:

تنوع ابعاد ، تنوع رنگ و تنوع برند

در فروشگاه لیزرکات همیشه به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم که ورق پلکسی گلاس را از جایی تهیه کنند که علاوه بر قیمت‌های منطقی، تنوع ابعاد و رنگ نیز داشته باشد. علت محبوبیت ورقهای پلکسی گلاس تنوع در رنگ و ضخامت و ابعاد است و همین رنگ بندی پلکسی گلاس تولیدکنندگان را به استفاده از این متریال ترغیب می‌کند.

معتبرترین نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرستانها طیف وسیعی از ابعاد، ضخامتها و رنگ‌های ورق پلکسی گلاس را برای خرید در دسترس مشتریان قرار میدهد.

تنوع رنگی ورق های پلکسی گلاس لیزرکات

 

دسترسی به بازه ضخامتی وسیع، رنگ‌های متنوع و اندازه‌های دلخواه باعث ترغیب بیشتر تولیدکنندگان به استفاده از ورق پلکسی گلاس می‌شود. و این موضوع یعنی تامین ورق های پلکسی گلاس متنوع با ویژگی‌های متنوع جزو وظایف نمایندگی های پلکسی گلاس در تهران و همه جای کشور است.

اگر شما قصد خرید ورق پلکسی گلاس را از فروشگاه لیزرکات دارید، ما به عنوان یک نمایندگی پلکسی گلاس در تهران، انواع ورق پلکسی گلاس رنگی ، پلکسی گلاس شفاف ، پلکسی گلاس آینه ای و پلکسی گلاس ترانسپارنت را به شما عرضه می‌کنیم.

برای این منظور هر کدام از ورق های پلکسی گلاس (  poly metil metacrilate ) را به طور جداگانه و بر اساس سایز و ضخامت دسته بندی کرده ایم. برای مشاهده انواع ورق پلکسی، از منوی بالای سایت انواع ورق پلکسی گلاس را انتخاب کنید تا وارد دسته انواع ورق پلکسی شوید. با انتخاب هرکدام از ورقهای موجود می‌توانید ابعاد و ضخامت و قیمت را مشاهده کنید.

مورد دیگری که در انتخاب معتبرترین نمایندگی فروش پلکسی گلاس موثر است، ارائه برندهای مختلف جهت مقایسه و خرید تضمین شده است. بهترین ورقهای پلکسی گلاس در ایران ساخت کشور تایوان هستند. تولیدکنندگان تایوانی پلکسی گلاس بطور متوسط ۸ الی ۱۰ برند مختلف تولید میکنند.

تمام این ورق ها کیفیت بسیار بالایی دارند. مواردی مثل ضخامت یکسان در تمام ورق ، کدهای رنگی ثابت ، مواد اولیه مرغوب باعث محبوبیت ورق پلکسی تایوانی نزد تولیدکنندگان شده است.

بنابراین اگر شما هرکدام از برندهای تایوانی را تهیه کنید خیالتان از جهت کیفیت و مرغوبیت ورق پلکسی راحت خواهد بود.

 

ارسال پلکسی گلاس به سراسر کشور لیزرکات

 

البته ممکن است برخی از نمایندگی های فروش پلکسی گلاس در تهران و شهرستانها برندهایی از کشورهای دیگر نظیر چین و اندونزی نیز موجود داشته باشند؛ ورقهای پلکسی ساخت این کشور ها نیز جزو برندهای میان رده محسوب میشوند و کیفیت خوبی دارند. ولی اگر به دنبال خرید بهترین ورق پلکسی گلاس هستید پیشنهاد می‌کنیم برندهای تایوانی را از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرستانها بخواهید.

سرویس ارسال از تهران به سراسر کشور

از ویژگی‌های برجسته ای که یک نمایندگی پلکسی گلاس در تهران باید داشته باشد، سرویس ارسال به سراسر کشور است. مهم نیست که شما چه ابعادی و چه ضخامتی از ورق های پلکسی گلاس را انتخاب و خرید می کنید، نمایندگی‌ های معتبر فروش ورق پلکسی گلاس در تهران توانایی ارسال هر نوع ورق پلکسی گلاس را با هر تعداد و ابعادی دارند.

شما در هر نقطه از کشور که باشید اگر از یک نمایندگی معتبر پلکسی گلاس در تهران خریدتان را انجام دهید، این اطمینان را دارید که سفارش شما طی بازه زمانی کوتاهی بدستتان خواهد رسید.

ارسال ورق پلکسی گلاس بجز تهران به شهرهای دیگر معمولا بوسیله یکی از سرویس های زیر انجام می‌شود:

۱- ارسال بوسیله پست پیشتاز

۲- ارسال بوسیله باربری ها

۳- ارسال بوسیله باربری‌های اتوبوسرانی

همچنین ارسال ورق پلکسی گلاس در تهران نیز به دو صورت امکان پذیر است:

۱- ارسال توسط پیک موتوری (برای سایزهای کوچک)

۲- ارسال توسط وانت و آژانس (برای سایزهای متوسط و ورق کامل)

در مورد ارسال ورق پلکسی گلاس به نقاط مختلف کشور لازم است چند نکته مهم را بدانید:

  • اول اینکه اگر ورق پلکسی را در ابعاد کوچک تهیه می کنید، بطور معمول ارسال بوسیله پست پیشتاز و یا سایر روشهای پُستی انجام می‌شود.
  • دوم اینکه قطعات کوچک ورق پلکسی گلاس به راحتی بسته بندی می شوند و آسیب دیدگی هنگام ارسال به صفر می‌رسد
  • مورد سوم اینکه اگر تصمیم خرید شما از پلکسی گلاس برش و تقسیم کردن آن به قطعات کوچکتر است، پیشنهاد می‌کنیم این کار را به همان نمایندگی فروش پلکسی گلاس بسپارید تا ارسال آن به مراتب آسانتر شود
  • چهارمین نکته این است که اگر ورق پلکسی گلاس را در تعداد بالا خریداری می‌کنید ارسال بوسیله باربری بهترین گزینه محسوب می‌شود. یک نمایندگی‌ پلکسی گلاس در تهران معمولا برای ارسال تعداد زیادی ورق پلکسی به شهرهای دیگر از طریق باربری ها اقدام می‌کنند

فروش پلکسی گلاس در تهران

تمام نمایندگی هایی که فروش پلکسی گلاس در تهران انجام می‌دهند. بایستی تمام مواردی که تا اینجا گفته شد را به شما ارائه دهند. فروشگاه لیزرکات ( مرجع فروش پلکسی گلاس ) نیز با فروش انواع ورق پلکسی گلاس در تهران پروسه خرید پلکسی را برای مشتریان آسان کرده است.

دفتر مرکزی فروشگاه لیزرکات در تهران و در خیابان پامنار است. خ پامنار از قدیم الایام مرکز اصلی فروش پلکسی در تهران بوده و طیف وسیعی از پلکسی ها را می‌توان در مغازه‌های این خیابان مشاهده و تهیه کرد.

خیابان پامنار نه تنها در تهران بلکه به مرکز فروش پلکسی در ایران مبدل شده است. در این بین مجموعه لیزرکات نیز برای سهولت در خرید پلکسی گلاس برای شهروندان تهرانی و شهرستانی می‌کوشد از طریق سایت این مجموعه انواع پلکسی گلاس را به دست تمام همشهریان و هموطنان عزیز برساند.

مرکز فروش آینه پلکسی در تهران

بجز ورق‌های پلکسی گلاس رنگی و شفاف می‌توانید پلکسی آینه ای را از فروشگاه لیزرکات، مرکز فروش ورق آینه پلکسی در تهران خریداری کنید. کافیست از منوی بالای سایت روی گزینه «انواع ورق پلکسی» کلیک کنید و از منوی باز شده «پلکسی گلاس آینه ای» را انتخاب کنید. خرید پلکسی جیوه ای میرور از مرکز فروش آینه پلکسی در تهران این اطمینان را به شما می‌دهد که ورق با کیفیت با قیمت مناسبی بدستتان خواهد رسید.

پلکسی گلاس از کجا بخریم ؟

حالا که با مهمترین ویژگی‌های نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرستانها آشنا شده اید، پاسخ این سوال که پلکسی گلاس از کجا بخریم ، برای شما روشن شده است.

کافیست هنگام خرید پلکسی گلاس به مواردی که تا اینجا بررسی کردیم توجه داشته باشید. در کنار موارد ذکر شده ، چند نکته ساده را نیز مدنظر قرار دهید:

  • خرید از فروشنده تخصصی
  • خرید با قیمت منطقی
  • و خرید از مرکزی که خدمات برش لیزری داشته باشد

 معتبرترین نمایندگی پلکسی گلاس در تهران و شهرستانها جایی ست که علاوه بر قیمت مناسب و تنوع ویژگی و برند، سرویس ارسال فوری نیز برای مشتریان خود فراهم کرده باشد.شما به جز ورق پلکسی گلاس می توانید انواع ورق مولتی استایل را نیز از فروشگاه لیزرکات خریداری کنید. بدین منظور از منوی بالای سایت روی گزینه «انواع ورق پلکسی» بزنید و در صفحه ای که وارد می‌شوید ورق‌های مولتی استایل را مشاهده کنید.تفاوت مولتی استایل و پلکسی در رنگ، ضخامت و ابعاد است. ورق‌های مولتی استایل فقط در ضخامت ۱ میلی‌متر تولید میشوند؛ در صورتی‌که پلکسی گلاس‌ها از ضخامت ۱میل تا ۵۰ میل در بازار موجود هستند. 

فروشگاه پلکسی گلاس لیزرکات به عنوان نمایندگی پلکسی گلاس در تهران با تاکید بر ۳ موردی که در این مطلب بررسی شد تلاش می کند رضایت شما مشتریان را جلب نماید.

بر همین اساس در فروشگاه لیزرکات طبق موارد زیر ، خرید پلکسی گلاس را برای شما آسان نموده ایم:

  • شما همیشه می‌توانید از منوی بالای سایت و از بخش ( انواع ورق پلکسی ) از قیمت روز ورق پلکسی گلاس مطلع شوید
  • برای راحتی شما ورقهای پلکسی گلاس را در سایزهای کوچکتر از ورق کامل نیز عرضه می‌کنیم
  • امکان خرید برندهای مختلف پلکسی گلاس تایوانی برای شما فراهم شده است
  • با خرید هر نوع ورق پلکسی گلاس با هر ابعاد و تعدادی آنرا در شهر خود دریافت کنید

جهت خرید پلکسی گلاس از فروشگاه لیزرکات از طریق یکی از روشهای زیر می‌توانید اقدام کنید: -تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۳۳۹۱۹۳۰۰ و ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ و ثبت سفارش بصورت تلفنی -خرید اینترنتی از طریق سایت و از منوی انواع ورق پلکسی در بالای سایت  

🔶 آیا بجز خرید اینترنتی ، می توانیم بصورت تلفنی سفارش دهیم؟

خرید پلکسی گلاس از طریق سایت روش آسانتری است؛ ولی در صورت تمایل می توانید سفارشتان را بصورت تلفنی ثبت کنیم

🔶 اختلاف قیمت ورق پلکسی یک نمایندگی با فروشگاه‌های خرده فروشی چقدر است؟

اگر ورق پلکسی گلاس را از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران خریداری کنید تا سقف ۱۰ درصد خرید ارزانتری خواهید داشت

4.6/5 - (21 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

32 دیدگاه برای “خرید پلکسی از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران

  1. زیبا عسگری گفته:

    سلام وقتتون بخیر ، من بچه کوچیک دارم و برای در پاسیو میخواستم به جای شیشه طلق بزارم یعنی میخوام شیشه رو بردارم به جاش طلق پلاستیکی بزارم که نشکن باشه امکانش هست؟ و اگه اندازه هارو بدم شما برای نصب تشریف میارید؟

    • لیزرکات گفته:

      سلام به شما… ورق پلکسی گلاس رو می‌تونید جایگزین شیشه پاسیو کنید؛ که هم مقاومت خوبی داره و هم ایمنی بیشتری داره. لطفا اندازه پلکسی گلاسی که می‌خواهید را واتساپ کنید: 09362594424

    • لیزرکات گفته:

      سلام به شما.. بله موجود است. تعداد موردنسازتان را در واتساپ بفرستید سفارشتان را ثبت می‌کنیم: 09362594424

  2. غلامرضا غلامی گفته:

    سلام سوالی داشتم از شما،،، جایی نمایندگی برای طلقهای به کار رفته در دستگاههای تزریق پلاستیک می شناسید. در اینترنت سرچ کردم و نمونه های شما رو دیدم

    • لیزرکات گفته:

      سلام به شما.. اگر طلق‌ شیشه ای و یا پلکسی گلاس را برای درب دستگاه میخواهید لطفا ابعاد موردنظرتان را به شماره 09362594424 واتساپ کنید سفارشتان را ثبت میکنیم

  3. رضا حسین پور گفته:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ما سه نوع پلکسی به شرح زیر نیاز داریم:
    پلکسی گلاس مشکی با ضخامت 2 میلیمتر و کد 502
    پلکسی گلاس سفید با ضخامت 2 میلیمتر و کد 402
    پلکسی گلاس شفاف با ضخامت 2 میلیمتر (کد را در سایت مشاهده نکردم)
    برای ثبت سفارش بفرمائید به چه صورت باید اقدام کنم؟

    • لیزرکات گفته:

      سلام و درود …. این سه مدل پلکسی گلاس را از طریق سایت می‌توانید خریداری کنید؛ و یا در صورت تمایل این موارد را به شماره 09362594424 واتساپ کنید سفارشتان را ثبت می کنیم

    • لیزرکات گفته:

      سلام به شما… از برندهای تایوانی اندونزی و ویتنام موجود داریم؛ برندهایی مثل یرلانگ، چوچن ، جوکیما موجود هستند

  4. حمید گفته:

    سلام.میخوام دیلایت برای چراغ خودرو درست کنم. کدام ورش پلکسی بهتر است و SMD ها دیده نمی شوند ولی نور یکنواخت میشود؟ نمی خوام با روشن شدن SMD ها. دانه دانه مشخص باشند و میخواهم نور یکنواخت دیده شود.

  5. محمدرضا ادهمی گفته:

    سلام ما به یک نوع طلقی نیاز داریم که نور رو از خودش بور بده برای چراغهای سقفی میخواهیم بصورت دایره های 4سانت شما انجام میدید و چقدر میشه؟

    • لیزرکات گفته:

      سلام بر شما…. بایستی از پلکسی گلاس دوغی و یا طلق کریستال دوغی استفاده کنید. برای دریافت قیمت برش لطفا توضیحات سفارش را به شماره زیر واتساپ کنید همکاران محاسبه و اعلام می کنند خدمتتون: 09362594424

    • لیزرکات گفته:

      سلام بر شما… سفارش شما نهایتا یک روز پس از خرید تحویل باربری میشود و از زمان تحویل به باربری یک یا دو روه به دستتان میرسد

    • لیزرکات گفته:

      سلام بر شما…. دفتر فروش ما واقع در خیابان پامنار- تهران است؛ و ورق پلکسی گلاس را به تمام شهرها ارسال می کنیم

  6. حسام بابایی گفته:

    سلام و روز خوش
    اگر ورق پلکسی آینه ای رو روی ام دی اف بچسبانیم بعد شما می تونید این دو رو با هم سوراخ کنید؟

    • لیزرکات گفته:

      سلام بر شما… اگر ضخامت ورق ام دی اف 3 میلیمتر باشد، به این طریق که میفرمائید قابل انجام است. البته بهتر است ورق پلکسی آینه ای را جدا و ورق ام دی اف را جداگانه برش بزنیم و در آخر این دو را روی همدیگر بچسبانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *