معرفی ورق پلکسی یرلانگ

معرفی ورق پلکسی یرلانگ

ورق پلکسی یرلانگ یک برند محبوب در بین انواع ورق های پلکسی گلاس به شمار می‌آید. کیفیت تولید پلکسی یرلانگ باعث شده است که در اکثر پروژه هایی که به نوعی ورق پلکسی گلاس مصرف می‌شود مورد استفاده قرار گیرد. ورق پلکسی یرلانگ اغلب در زمینه تابلوسازی تبلیغاتی کاربرد دارد و آن به دلیل شفافیت رنگی و وضوح تنالیته رنگی در پروژه هایی است که در آن‌ها از منابع نوری استفاده می‌شود.

 

لیست قیمت پلکسی گلاس یرلانگ و پلکسی گلاس چوچن (ابعاد ۱۲۲×۱۸۳ سانت)

ضخامت ورق پلکسیقیمت پلکسی گلاس شفاف (تومان)قیمت پلکسی گلاس رنگی (تومان)
پلکسی 2 میل1.260.0001.350.000
پلکسی 2.8 میل1.588.0001.676.000
پلکسی 4 میل2.268.0002.394.000
پلکسی 5 میل2.835.0002.993.000
پلکسی 6 میل3.402.0003.591.000
پلکسی 8 میل4.536.0004.788.000
پلکسی 10 میل5.670.0005.985.000
قیمت ورق پلکسی گلاس ذکر شده در جدول بالا مربوط به برندهای تایوانی نظیر Chochen و Yearlong است.

 

پلکسی یرلانگ نور را به خوبی و با یکنواختی کامل از خود عبور می‌دهد. یکی از معیارهایی که باعث اقبال یک برند پلکسی در بین مصرف کنندگان می‌شود، نوع و کیفیت عبور نور از ورق پلکسی گلاس است که برند یرلانگ در این زمینه موفق عمل کرده است.

 

"<yoastmark

کد رنگ ورق پلکسی یرلانگ

شماره کد رنگ‌های ورق پلکسی گلاس رنگی یرلانگ در برخی موارد با دیگر برندها متفاوت است؛ اما تنالیته رنگی این برند شباهت بسیار نزدیکی با مارک‌های دیگر پلکسی گلاس دارد. در برخی زمینه‌ها تنها پلکسی گلاس یرلانگ بهترین نتیجه را برای کار نهایی ایجاد می‌کند. که این امر ارتباط مستقیمی به تجربه قبلی در استفاده از انواع مارک‌های پلکسی دارد.

ورق پلکسی یرلانگ در ۶۵ رنگ مختلف تولید می‌شود. اغلب این رنگ‌ها در ضخامت‌های مختلف عرضه می‌شوند و در پروژه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما تعداد محدودی از این رنگ‌ها فقط در ضخامت ۲/۸ میلیمتر تولید و یا در بازار عرضه می‌شوند.  

 ورق پلکسی یرلانگ در دو نوع مات و ترانسپارنت تولید و در بازار عرضه می‌شود. پلکسی گلاس های مات به آن دسته از ورق‌هایی گفته می‌شود که اشیاء و اجسام در پشت آن‌ها دیده نمی‌شوند و یا به عبارتی شفافیت ندارند. کاربرد و نوع استفاده از پلکسی‌های مات با توجه به کاربری در پروژه تعیین می‌شود.

پلکسی های مات خود نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول خاصیت عبور نور دارند یعنی اگر منبع نور پشت این ورق ها قرار گیرد روشنایی مناسبی با توجه به رنگ پلکسی گلاس ( ورق اکریلیک ) ایجاد می‌کنند. اما دسته دیگر نور را از خود عبور نمی‌دهند و اغلب در مواردی کاربرد دارند که منابع نوری پشت کار قرار نمی‌گیرند.

پلکسی های ترانسپارنت همان طور که از نامشان پیداست شفاف هستند. اما این شفافیت می‌تواند همراه با تنالیته رنگی باشد. در زیر نمونه‌های پلکسی گلاس ترانسپارنت با رنگ های مختلف قابل مشاهده است:

"<yoastmark

    پلکسی های ترانسپارنت کاربردهای محدودی دارند اما می‌توان با صرف کمی خلاقیت محصولات زیبایی به وسیله آن‌ها تولید نمود. ورق پلکسی یرلانگ دارای تنوع زیادی در پلکسی گلاس های ترانسپارنت می‌باشد.

در خرید ورق پلکسی گلاس بایستی دقت لازم را داشته باشید. خرید پلکسی گلاس از هر جایی توصیه نمی‌شود. توصیه می‌شود خریدتان را از نمایندگی پلکسی گلاس در تهران انجام دهید. خرید از نمایندگی پلکسی گلاس خیالتان را از بابت کیفیت و قیمت نهایی ورق پلکسی گلاس راحت می کند.

بهترین مارک پلکسی گلاس 

پلکسی گلاس های تایوانی جزو محبوب ترین و بهترین ورقهای بازار به حساب می‌آیند. بنابراین اگر بدنبال بهترین مارک پلکسی گلاس هستید انتخاب شما باید از بین ورقهای تایوانی باشد.

عملیات حکاکی و برش لیزر روی پلکسی های تایوانی بسیار تمیز انجام می شود و اغلب تولیدکنندگان تلاش می کنند از پلکسی های تایوانی استفاده کنند. معروفترین و شناخته شده ترین ورق‌های پلکسی گلاس تایوانی، برندهای یرلانگ و چوچن هستند. این دو برند به جهت کیفیت بالایی که دارند همیشه بعنوان بهترین مارک ورق پلکسی گلاس شناخته می‌شوند.

فروشگاه لیزرکات مرجع فروش ورق پلکسی گلاس تایوانی در تهران است. شما می‌توانید انواع ورق پلکسی گلاس تایوانی را در کمتر از چند دقیقه از فروشگاه لیزرکات خریداری و چندساعت بعد تحویل بگیرید.

مختصری درباره کمپانی یرلانگ

کمپانی یرلانگ در سال ۱۹۷۲ در شهر تاینان کشور تایوان با هدف تولید ورق های اکریلیک تاسیس شد و سال بعد یعنی در سال ۱۹۷۳ دفتر خود در شهر تایپی را راه اندازی نمود. پس از سال‌ها توانست در سال ۲۰۱۲ به سقف تولید ۱۰٫۰۰۰مترمربع در سال دست پیدا کند. شعار این شرکت « کیفیت بالا، رضایت مشتری و سرویس دهی به موقع» می‌باشد که مدیران این شرکت صنعتی توانسته اند این مهم را به خوبی به اجرا در بیاورند.  

اگر نیاز به ورق پلکسی دارید همین حالا اقدام کنید:

 

در پایان پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید تا بدانید بهترین مرکز فروش پلکسی گلاس باید چه خصوصیاتی داشته باشد: پلکسی گلاس از کجا بخریم 

4/5 - (1 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *