تخته وایت برد پلکسی گلاس

خرید تخته وایت برد پلکسی گلاس سفارش آنلاین از سایت لیزرکات

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۸ دقیقه

اگر نمی‌خواهید از تخته وایت‌بوردهای موجود در بازار با آن فریم‌های فلزی نه چندان زیبا استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از ورق پلکسی گلاس است! بله درست متوجه شده‌اید: ورق پلکسی گلاس به عنوان تخته وایت‌بورد .شما می‌توانید با ماژیک‌های مخصوص وایت برد روی ورق پلکسی بنویسید و به راحتی نوشته‌های خود را پاک کنید. پلکسی گلاس به دلیل سطح براقی که دارد درست مثل وایت برد عمل می‌کند؛ در این مطلب اطلاعات کامل و نحوه سفارش تخته وایت برد پلکسی را به شما توضیح می‌دهیم.  

فروشگاه لیزرکات مرکز فروش تخته وایت برد پلکسی در تهران و دفتر اصلی آن در خیابان پامنار است. برای مشاهده قیمت پلکسی سفید مخصوص وایت بورد روی محصول روبرو کلیک کرده و از منوها ابعاد موردنظرتان را انتخاب کرده تا قیمت به‌طور اتوماتیک به شما نمایش داده شود

ابعاد پلکسی گلاس سفید : ۱۲۲×۱۸۳ سانتی‌متر

ضخامت ورق پلکسی : ۲میل تا ۱۰ میل

قیمت ورق پلکسی گلاس : با توجه به سایز متغیر است

۳۲۷,۸۰۰ تومان۵,۹۲۷,۶۰۰ تومان

پلکسی گلاس به جای تخته وایت‌برد

اگر دفتر کار خود را به تازگی تجهیز کرده‌اید حتما به دنبال یک تخته وایت برد شیک هستید. و هنگامی‌که نمونه‌های داخل بازار را می‌بینید حتما یک حس نا امیدی خواهید داشت! اینجاست که به فکر چیزی شبیه تخته وایت‌برد خواهید گشت.

ورق پلکسی گلاس را می‌توانید به جای تخته وایت برد در دفتر کار خود استفاده کنید. سطح ورق پلکسی گلاس بسیار براق است و دقیقا شبیه تخته وایت برد عمل می‌کند. اگر با ماژیک‌های وایت برد روی ورق پلکسی گلاس بنویسید به سادگی پاک می‌شود و اثری از نوشته‌ها باقی نمی‌ماند.

✅ جهت خرید پلکسی مخصوص وایت‌بورد ، از منوی بالا روی گزینه «انواع ورق پلکسی» بزنید و پلکسی گلاس رنگی را انتخاب کنید؛ سفارشتان را فورا ثبت و برای ارسال با شما تماس می‌گیریم.

پاک‌کردن نوشته‌ها از روی پلکسی گلاس دقیقا با همان تخته پاک‌کن‌های مخصوص وایت برد انجام می‌شود؛ و اگر به تخته پاک کن دسترسی نداشتید با یک تکه ابر معمولی هم می‌توانید نوشته‌های روی پلکسی گلاس را به راحتی پاک کنید. و یک نکته مهم را بخاطر داشته باشید: ورق پلکسی گلاس همانند تخته وایت برد در برابر خراشیدگی‌های شدید مقاوم نیست و اگر اجسام تیز روی آن‌ها کشیده شود خراشیده می‌شود.

ابعاد تخته وایت بورد پلکسی

تخته وایت برد پلکسی را از سایزهای بسیار کوچک تا سایز ۱۲۲×۱۸۳ سانتی‌متر می‌توانید سفارش دهید. بر خلاف تخته وایت بردهای معمولی، شما می‌توانید تخته وایت‌بورد پلکسی را در ابعاد دلخواه خود تهیه نمائید. اندازه دلخواه شما به وسیله دستگاه برش لیزری روی یک قطعه کامل پلکسی گلاس برش زده می‌شود و تخته وایت برد شما آماده استفاده است. به بیان بهتر تخته وایت برد پلکسی گلاس ابعاد استانداردی ندارد.  

  یک وایت برد پلکسی گلاس می‌تواند به صورت مربعی باشد؛ و یا حتی مثل یک مستطیل بلند تولید شود؛ و گاهی اوقات برای زیبایی بهتر چهار گوشه پلکسی گلاس کمی گرد می‌شود. تخته وایت برد پلکسی به هر فرم و شکلی که بخواهید قابل تولید است. کافیست ابعاد موردنظرتان را به سانتی‌متر برای ما بفرستید. البته چهار گوشه قطعه بریده شده سوراخ‌هایی برای نصب تخته وایت برد روی دیوار تعبیه می‌شود. این سوراخ‌ها با توجه به قطر پیچی که به کار می‌برید متفاوت است. شما می‌توانید سوراخکاری پلکسی گلاس را خودتان نیز انجام دهید. برای این کار از دریل‌های معمولی با مته چوب یا آهن استفاده کنید. ولی باید دقت شود که سوراخ‌کاری پلکسی را با دقت انجام دهید. چون پلکسی گلاس بر اثر فشار بیش از حد تَرَک می‌خورد.

نحوه نصب وایت برد پلکسی

نصب تخته وایت بورد پلکسی به چند روش امکان پذیر است و برای نصب، پیچ‌های معمولی و پیچ‌های اسپیسر (که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم) به کار می‌رود. برای نصب تخته وایت بوردهای پلکسی باید محل سوراخ‌هایی روی دیوار ایجاد کنید و پلکسی را به دیوار پیچ کنید. نصب تخته وایت برد بوسیله پیچ‌های معمولی : شما می‌توانید وایت برد پلکسی را به صورت تخت به دیوار پیچ کنید. برای اینکار کافیست تخته وایت برد پلکسی گلاس را روی دیوار قرار دهید و جای سوراخ‌های پلکسی را روی دیوار علامت بزنید. و پس از سوراخ‌کاری دیوار،تخته وایت بردتان را به دیوار نصب کنید. این یک روش مرسوم برای نصب تخته‌های وایت بورد محسوب می‌شود. برای زیبایی بیشتر نیز می‌توانید از گل پیچ استفاده کنید. گل پیچ‌ها یراق آلاتی هستند که روی پیچ ها را می‌پوشانند و نمای ظاهری بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند. نصب تخته وایت برد بوسیله پیچ های اسپیسر : گاهی اوقات برای زیبایی بیشتر وایت بوردهای پلکسی را با کمی فاصله از دیوار نصب می‌کنند. برای این منظور از پیچ‌های اسپیسر تابلو استفاده می‌شود. اسپیسرها (یا همان پیچ‌های فیکسچر) با ایجاد فاصله، زیبایی خاصی به تخته وایت بورد پلکسی می‌دهند.  

✅  اگر می‌خواهید پلکسی را به صورت فاصله‌دار از دیوار نصب کنید پیشنهاد می‌کنیم از پلکسی‌های ضخیم استفاده کنید در غیر این‌صورت پلکسی تاب برمی‌دارد و نوشتن روی آن مشکل می‌شود

ضخامت تخته وایت‌بورد پلکسی

شما می‌توانید تخته وایت برد پلکسی گلاس را از ضخامت ۲ میلی‌متر تا ضخامت ۱۰ میلی‌متر سفارش دهید. ولی ضخامت پلکسی تاثیری در کیفیت تخته وایت برد شما نخواهد داشت. اگر تصمیم دارید پلکسی را به صورت تخت به دیوار نصب کنید پلکسی با ضخامت ۲ میلیمتر کافیست؛ ولی اگر می‌خواهید پلکسی را به وسیله پیچ‌های اسپیسر و با کمی فاصله از دیوار نصب کنید باید از پلکسی‌ با ضخامت ۸ میل یا ۱۰ میل استفاده کنید. و نکته مهم اینجاست که اگر سایز تخته وایت برد پلکسی شما تقریبا بزرگ است باید به تعداد کافی پیچ‌های اسپیسر در اطراف پلکسی در نظر بگیرید.

قیمت وایت برد پلکسی گلاس

قیمت تخته وایت برد پلکسی گلاس بر اساس دو فاکتور ابعاد و ضخامت تعیین می‌گردد. اگر تخته وایت برد را در ابعاد کوچک سفارش می‌دهید ضخامت ۲ میلی‌متر برای اینکار کافیست؛ ولی اگر قصد سفارش تخته وایت برد در ابعاد بزرگ (مثل ۱۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر) دارید بایستی از ضخامت ۳میل یا ۴ میل استفاده کنید. برای دریافت قیمت تخته وایت بورد پلکسی ابعاد موردنظرتان را به شماره ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ در واتساپ بفرستید؛ سفارشتان را فورا محاسبه و به شما اعلام قیمت می‌کنیم.

رنگ‌های تخته وایت‌برد پلکسی

همان‌طور که می‌دانید تخته وایت برد همیشه به رنگ سفید تولید می‌شود؛ و تخته وایت بوردهای پلکسی با پلکسی گلاس رنگی کد رنگ ۵۰۲ (استخوانی) تولید می‌شوند. ولی گاهی اوقات (با توجه به رنگ‌بندی دکوراسیون داخلی) می‌توانید رنگ‌های دیگر پلکسی گلاس را سفارش دهید.  

خرید تخته وایت برد پلکسی در رنگهای مختلف لیزرکات

معمولا از رنگ‌های روشن برای تخته‌وایت بوردهای رنگی استفاده می‌شود. رنگ‌هایی مثل طوسی (کد ۵۰۴) و زرد روشن (کد ۲۳۵) برای تولید وایت بوردهای پلکسی رنگی مناسب هستند. ولی باید بدانید این رنگ‌ها فقط در ضخامت ۲٫۸ میل موجود هستند. البته به جز پلکسی گلاس رنگی، ورق پلکسی گلاس شفاف نیز به‌عنوان تخته وایت‌بورد قابل استفاده است. پلکسی گلاس شفاف از لحاظ ظاهری کاملا شبیه شیشه‌های معمولی هستند؛ بنابراین اگر از پلکسی شفاف به عنوان تخته وایت بورد استفاده می‌کنید، دیوار پشتی شما دیده می‌شود. این نوع تخته وایت بوردهای شفاف مناسب دیوارهایی با رنگ روشن هستند؛ و بهتر است دیواری که این نوع تخته شفاف را روی آن نصب می‌کنید طرح دار نباشد.

نحوه سفارش تخته پلکسی وایت بورد

جهت سفارش تخته وایت برد پلکسی کافیست ابعاد دلخواه خودتان را به شماره ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ در واتساپ بفرستید تا سفارشتان را فورا ثبت کنیم. هنگام سفارش بایستی ابعاد تخته وایت برد درخواستی و رنگ دلخواهتان را مشخص کرده تا طبق توضیحات سفارش شما تولید شود.  

فروشگاه لیزرکات برترین سایت فروش ورق پلکسی گلاس در کشور و ارائه دهنده خدمات برش لیزری در تهران و شهرستان‌هاست. برای ارتباط با ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۱۹۳۰۰ و ۰۲۱۳۳۰۸۰۵۶۳ تماس بگیرید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *