مولتی استایل چیست ؟ (قسمت سوم)

ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای و مسی

در قسمت های قبل به طور مفصل با ورق مولتی استایل آشنا شدیم. همچنین به خواص و مزایا و کاربردهای آن اشاره کردیم. در این مبحث راهنمایی های لازم برای نصب ورق های مولتی را در اختیارتان قرار می دهیم و مطالب مهمی را در خصوص نگهداری این نوع ورق ها ارائه خواهیم نمود.

نصب مولتی استایل ها

ورق های مولتی جهت نصب و استفاده معمولا پشت چسبدار می شوند. جهت این کار از چسب دوطرفه سلولزی استفاده می شود. باید دقت شود سطح محل نصب کاملا تمیز، خشک، فاقد گرد و غبار و آلودگی و یا ترکیبات روغنی باشد.

بهتر است چسباندن مولتی استایل در دمای متعادل (بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد) انجام شود. همچنین ورق ها هنگام گرم شدن ممکن است کمی منبسط شوند. در استفاده های خاص بهتر است کمی درز هوا خور جهت این انبساط در نظر گرفته شود.پس از آماده سازی محل نصب، طرف چسبدار ورق را از یک طرف به تدریج روی سطح می چسبانیم. سپس سطح مورد نظر را به گونه ای که حباب های هوا از زیر آن خارج شوند به وسیله کاردک سایز متوسط کاردک کشی می کنیم.

پس از اینکه از نصب کامل مولتی استایل روی سطح مورد نظر مطمئن شدیم ، لایه محافظ رویی آن را جدا می کنیم.می توانیم سطح ورق مولتی را با یک دستمال نم دار و یا اسپری های استاندارد مخصوص شیشه تمیز کنیم. به صورتی که ابتدا به روی دستمال اسپری نموده و بعد سطح کار را تمیز کنیم.

نگهداری ورق های مولتی استایل

ورق های مولتی استایل مانند تمام ورق های دیگر می بایست در شرایط مساعدی نگهداری شوند. دستورالعمل های عمومی جهت نگهداری ورق های مختلف در مورد ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای و رنگی نیز به همان صورت اجرا می شوند.مهم ترین نکاتی که در نگهداری ورق های مولتی باید به آن توجه نمود از قرار زیر است:

  • بهتر است ورق ها در دمای زیر 60 درجه سانتی گراد نگهداری شوند.
  • ورق های مولتی استایل در مقابل اشعه مستقیم آفتاب قرار نگیرند.
  • ورق های مولتی استایل در معرض و تماس مداوم با آب نباشند.
  • بهتر است ورق ها به حالت افقی روی هم قرار گیرند تا حالت خمیدگی پیدا نکنند.

اگر نياز به مولتی استایل داريد همين حالا اقدام کنيد:

3/5 - (1 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]