طلق شیشه ای چیست؟

طلق شیشه ای چیست ؟ طلق شفاف کریستال ایرانی لیزرکات
طلق‌ شیشه ای چیست ؟ طلق شیشه ای ( یا همان ورق کریستال شفاف ایرانی ) نوعی شیشه پلاستیکی شفاف است که در ابعاد ۱۲۰×۱۸۰ تولید می‌شود. این ورق همان پلی استایرن معمولی است که با نام‌های ورق طلق شیشه ای ، طلق پلاستیکی ، طلق کریستال شفاف و طلق شفاف ایرانی در بازار شناخته می‌شود.

فروشگاه لیزرکات مرکز فروش طلق شیشه ای در تهران و دفتر اصلی آن در خیابان پامنار است. برای مشاهده قیمت طلق شیشه ای روی محصول روبرو کلیک کرده و از منوها ابعاد موردنظرتان را انتخاب کنید تا قیمت به‌طور اتوماتیک به شما نمایش داده شود 

ابعاد طلق شیشه ای : ۱۲۰×۱۸۰ سانتی‌متر

ضخامت طلق شیشه ای : ۱٫۸ میلی‌متر

قیمت طلق شیشه ای : با توجه به سایز متغیر است

۰ تومان۳۷۹,۰۰۰ تومان

طلق شیشه ای کریستال ایرانی (در کنار پلکسی گلاس شفاف) به دلیل قیمت مناسب، جایگزینی عالی برای شیشه‌های معمولی‌ست؛ همان شیشه پلاستیکی که یک روکش مشمایی دارد و در ابعاد ۱۲۰×۱۸۰ سانت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

طلق کریستال شفاف در برابر ضربه انعطاف خوبی از خود نشان می‌دهد و بر خلاف شیشه‌های معمولی شکننده نیست. البته اگر شدت ضربه زیاد باشد ورق طلق شیشه ای خرد می‌شود؛ ولی تکه‌های شکسته شده آن به اندازه شیشه خطرناک نیستند.

✅ جهت خرید طلق شیشه ای شفاف ، از منوی بالا روی گزینه «انواع ورق پلکسی» بزنید و طلق شیشه ای شفاف را انتخاب کنید؛ سفارشتان را فورا ثبت و برای ارسال با شما تماس می‌گیریم.

طلق کریستال ایرانی در ابعاد ۱۲۰×۱۸۰ سانت تولید می‌شود ولی برای راحتی شما مشتریان عزیز، سایزهای ۱۲۰×۹۰ سانت و ۱۲۰×۶۰ سانت نیز موجود است. طلق شیشه ای شفاف در بازار از ضخامت حدود ۱.۲میلی‌متر تا ضخامت ۱۰ میلی‌متر موجود هستند. قیمت طلق شیشه ای بر اساس همین ابعاد و ضخامت تعیین می‌شود. ورق شیشه ای بسیار سبک است و وزن بسیار کمی دارد. هر متر مربع طلق شیشه ای شفاف با ضخامت دو میلی‌متر وزنی حدود ۱ کیلوگرم دارد.

طلق شیشه ای کریستال یک روکش مشمایی شفاف دارد که از افتادن خط و خش و ایجاد خراشیدگی روی ورق طلق جلوگیری می‌کند و وجه تمایز آن‌ها از پلکسی گلاس شفاف از لحاظ ظاهری همین روکش مشمایی آن‌هاست.

  ورق طلق شیشه ای چیست ؟ خرید طلق شیشه ای شفاف لیزرکات

طلق شیشه ای از کجا بخرم ؟

شما می‌توانید طلق شیشه ای کریستال ایرانی را هم به‌صورت تک ورق و هم در بسته‌های ۵تایی و ۱۰ تایی از فروشگاه لیزرکات خریداری کنید. اما شیوه سریع خرید طلق شیشه ای چیست ؟ برای مشاهده قیمت طلق شیشه ای و خرید آنلاین کافیست از منوهای بالا ابعاد موردنظرتان را انتخاب کنید تا قیمت بطور اتوماتیک به شما نمایش داده شود. اگر دنبال این سوال هستید که طلق شیشه ای از کجا بخرم ؟ باید بگوئیم ما در سایت لیزرکات شرایط خرید ورق طلق شیشه ای را تا حدممکن ساده کرده‌ایم. تمام مشتریان عزیز می‌توانند پس از انتخاب سایز و تعداد دلخواه خرید طلق شیشه ای را در سایت لیزرکات تکمیل کرده و سفارش خود را در بازه زمانی ۱ الی ۳ روز در تمام نقاط کشور تحویل بگیرند.

شفافیت طلق شیشه ای چقدر است؟

طلق شیشه ای کریستال از لحاظ شفافیت درست شبیه شیشه های معمولی و ورق پلکسی گلاس شفاف است. در ابتدا که طلق شیشه ای را می‌بینید از لحاظ ظاهری شاید کمی کدر بنظر برسد ولی این مورد بدلیل روکش مشمایی روی ورق طلق است.‌ وقتی این روکش مشمایی را از روی طلق کریستال شیشه ای جدا می‌کنید تازه شفافیت طلق کریستال نمایان می‌شود.

✅ مقاومت طلق شیشه ای ایرانی در برابر نور آفتاب و‌ گرما و سرما بسیار پایین است و باید در محیط‌های داخلی ساختمان مثل سقف کاذب از آن استفاده‌کنید

طلق کریستال به چند دلیل به مرور کدر می‌شود و شفافیت خود را از دست می‌دهد:
  • اگر طلق شیشه ای کریستال در معرض نور مستقیم آفتاب باشد به مرور زرد می‌شود و شفافیت خود را از دست می‌دهد. این تنها عیب بزرگ ورق طلق کریستال است؛ بنابراین نباید ورق طلق شیشه ای را در محیط‌های باز و یا پنجره‌های نمای ساختمان به کار ببرید.
  • اما دلیل دیگر کدر شدن طلق شیشه ای چیست ؟ تمیز کردن مکرر طلق شیشه ای ایرانی باعث مات شدن آن می‌شود. این مورد نیز یکی از معایب طلق‌های شیشه ای است. طلق شیشه ای را نباید به طور دائمی و با دستمال‌کشیدن تمیز کرد. تمیز کردن طلق شیشه ای باعث ایجاد خراشیدگی‌های بسیار ریز روی سطح ورق می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم طلق‌های شیشه ای را در محل‌های عمومی استفاده نکنید و آن‌ها را با پلکسی گلاس شفاف جایگزین کنید. و برای پاک کردن طلق شیشه ای از گردوغبار نیز از گردگیرهای دستی استفاده کنید.
  • و سومین دلیل مات شدن و کدرشدن طلق‌های شیشه ای استفاده از پاک‌کننده‌ها و حلال‌های شیمیایی است. طلق‌های شیشه ای در مقابل پاک‌کننده‌های اسیدی و نفتی مقاومت ندارند و در برابر آن‌ها واکنش شیمیایی نشان می‌دهند. اگر طلق شیشه ای لک شود باید با دستمال مرطوب و به آرامی آن‌را تمیز کنید.
کاربردهای طلق شیشه ای به دلیل قیمت مناسب لیزرکات

کاربردهای طلق شیشه ای کریستال ایرانی

طلق ایرانی شیشه ای به دلیل وزن بسیار پایین و قیمت بسیار مناسب کاربردهای بیشماری پیدا کرده است؛ و حتی در زمینه‌های بیشماری ورق طلق شیشه ای جایگزین ورق پلکسی گلاس شده است. اگر می‌خواهید بدانید کاربردهای طلق شیشه ای چیست در ادامه چند کاربرد مهم این طلق‌های پلاستیکی شیشه ای را به شما توضیح می‌دهیم:

طلق شیشه ای برای بالکن

در گذشته با نصب درب و پنجره، بالکن‌ها و تراس‌های ساختمان را می‌پوشاندند؛ ولی امروزه این مورد کمتر دیده می‌شود پوشاندن جلوی بالکن و تراس با اهداف مختلفی انجام می‌شود: برخی می‌خواهند از ورود پرندگان به داخل تراس جلوگیری کنند؛ بسیاری می‌خواهند فضای داخلی منزل از طریق بالکن دید مشرف نداشته باشد؛ و بعضی از افراد هم برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل بالکن اقدام به پوشاندن تراس می‌کنند. هدف از پوشاندن بالکن هرچه باشد، مهم این است که از ورق مناسب برای این‌کار استفاده شود. بسیاری افراد از ورق پلکسی و یا طلق شیشه ای برای بالکن و تراس استفاده می‌کنند. طلق شیشه ای ایرانی بسیار سبک است و برش و نصب آن بسیار آسان است. البته مهم‌ترین عامل استفاده از طلق شیشه ای برای بالکن قیمت مناسب آن است. قیمت طلق شیشه ای نسبت به پلکسی گلاس بسیار پایین تر است و این مهم ترین دلیل استفاده از طلق شیشه ای بجای پلکسی گلاس است.  

✅ برای خرید طلق شیشه ای برای بالکن کافیست ابعاد موردنظرتان را به شماره ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ واتساپ کنید تا سفارش شما را فورا ثبت و ارسال کنیم

  قیمت طلق شیشه ای برای بالکن با توجه به سایز تعیین می‌شود. برای اندازه گیری و دریافت قیمت طلق شیشه ای برای بالکن باید به ابعاد استاندارد ورق طلق که ۱۲۰×۱۸۰ سانتی‌متر است توجه کنید. این یعنی شما نمی‌توانید قطعات بزرگتر از طول ۱۸۰ سانتیمتر را سفارش دهید. در صورتی‌که مجبور هستید از طلق بیشتر از ۱۸۰ سانتی‌متر استفاده کنید باید ورق طلق را به صورت دو تکه برای بالکن نصب کنید.

طلق شیشه ای برای سقف

اگر می‌خواهید سقف پاسیو خود را بپوشانید طلق شیشه ای ایرانی گزینه‌ای عالی برای این‌کار است. البته شما می‌توانید برای سقف شیروانی یا سقف سوله خودتان نیز از طلق شیشه ای استفاده کنید. بیشترین کاربرد طلق شیشه ای برای سقف، مربوط به سقف‌های کاذب و آسمان مجازی است. سقف‌های کاذب باید وزن بسیار کمی داشته باشند؛ و طلق شیشه ای به دلیل وزن بسیار کم در این زمینه بسیار کاربردی است. در حال حاضر ابعاد استاندارد طلق شیشه ای برای سقف ۶۰×۶۰ سانتی‌متر است؛ ولی در ابعاد مختلف نیز قابل سفارش است.

طلق شیشه ای روی میز

طلق شیشه ای برای روی میز و بجای شیشه‌های روی میز قابل استفاده است. دلیل استفاده از طلق شیشه ای برای روی انواع میز ، افزایش ایمنی است. هرکجا که از شیشه‌های معمولی استفاده می‌شود، می‌توانید آن‌ها را با طلق شیشه ای جایگزین کنید. طلق شیشه ای بر اثر ضربات شدید به راحتی نمی‌شکند و این یک مزیت فوق‌العاده ورق طلق کریستال شفاف است.  

نمونه کارهای تولیدی با طلق شیشه ای چیست ؟

از ورق طلق شیشه ای ایرانی برای ساخت برخی از محصولات و لوازم استفاده می‌شود. استند رومیزی شیشه ای یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که برای ساخت آن از طلق شیشه ای نیز می‌توان استفاده کرد. این نوع استندها با ورق پلکسی گلاس شفاف ساخته می‌شوند؛ ولی برای کاهش هزینه‌های تولید و کاهش قیمت تمام شده آن می‌توان از ورق طلق شیشه ای کریستال نیز استفاده نمود.   استند رومیزی طلق تولید شده با طلق شیشه ای شفاف کریستال ایرانی لیزرکات   استندهای رومیزی بهترین وسیله برای قراردادن برگه‌های معرفی کالاها و خدمات هستند. حتی از استند رومیزی می‌توانید برای معرفی کارمندان در ادارات و شرکت‌ها استفاده کنید. برگه چاپ شده حاوی مشخصات را داخل این استند قرار می‌دهند و مراجعین به راحتی می‌توانند اطلاعات موردنیازشان را با مشاهده این استند دریافت کنند.

و حالا دو کاربرد مهم طلق شیشه ای کریستال

۱- به تازگی طرح جدیدی از سقف‌های کاذب داخل ساختمان به نام آسمان مجازی در بازار عرضه می‌شود. طلق‌هایی که طرح تصویر آسمان روی آن‌ها چاپ شده است و به جای طلق‌های سفید معمولی در سقف کاذب قرار می‌گیرند. این طلق‌ها همان طلق شیشه ای کریستال ایرانی هستند که روی آن‌ها یک استیکر چاپ شده طرح آسمان می‌چسبانند. ۲- در دوران کرونا از طلق شیشه ای شفاف برای جداسازی فضای بین کارمندان و مراجعین در مکان‌های اداری استفاده می‌شد. طلق‌های کریستال بدلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند از این جهت بسیار کاربردی بودند. شما نیز اگر قصد جداسازی فضای بین مراجعین و کارمندان را دارید می‌توانید از ورق طلق شیشه ای برای این منظور استفاده‌کنید.  

✅ طلق شیشه ای ایرانی به دلیل قیمت بسیار مناسب و وزن بسیار سبک کاربردهای ساختمانی و تولیدی زیادی پیدا کرده است

 

۳ تفاوت طلق شیشه ای و پلکسی شفاف

تفاوت پلکسی شفاف و طلق شیشه ای چیست ؟ این سوالی است که اکثر مشتریان در تماس‌هایشان از ما می‌پرسند: طلق کریستال با پلکسی گلاس شفاف چه فرقی دارد؟ این سوال را از ۳ جنبه مختلف بررسی می‌کنیم:

فرق طلق و پلکسی از لحاظ قیمت

طلق کریستال شفاف بسیار ارزان‌تر از پلکسی شفاف بوده و به طور تقریبی قیمت پلکسی شفاف حدود سه برابر طلق کریستال شفاف است. این تفاوت قیمت به‌علت کیفیت مواد اولیه است. طلق کریستال ایرانی جزو خانواده پلی استایرن‌هاست که قیمت بسیار ارزانی دارند؛ ولی پلکسی‌های شفاف جزو پلاستیک‌های متیل متاکریلات هستند که جزو پلاستیک‌های گران قیمت‌ محسوب می‌شوند. از منوی بالای سایت روی «انواع ورق پلکسی» بزنید و قیمت طلق شیشه ای کریستال و ورق پلکسی گلاس شفاف را ببینید

فرق طلق و پلکسی از لحاظ کیفیت

به طور قطع پلکسی شفاف از طلق شیشه ای کریستال با کیفیت‌تر است؛ ولی این دلیل بر بی‌کاربرد بودن طلق شیشه ای نیست! در موارد زیادی این طلق‌های شیشه ای هستند که به نسبت قیمت ارزانی که دارند کاربردهای فراوانی در ساختمان پیدا می‌کنند. پلکسی شفاف و طلق شیشه ای ایرانی از لحاظ شفافیت مشابه هم هستند. این یعنی از لحاظ ظاهری کیفیت یکسانی دارند. ولی موضوع اصلی استحکام و مقاومتی است که در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهند. طلق شیشه ای کریستال به مرور زمان و بر اثر گرما و سرما کدر می‌شود و شفافیت و کیفیت ابتدایی خود را از دست می‌دهد. بنابراین نباید در محیط‌‌های باز و در آب و هوای غیرمتعادل از طلق شیشه ای استفاده کنید.

فرق طلق و پلکسی از لحاظ برشکاری

تفاوت برشکاری پلکسی و طلق شیشه ای چیست ؟ شما هر نوع ورق شفاف (اعم از کریستال و پلکسی) که تهیه کنید نیاز به برشکاری خواهید داشت. تمام ورق‌های طلق شفاف و پلکسی گلاس هم با روش‌های دستی و هم با ابزارهای برقی قابل برش هستند. ولی تفاوت طلق و پلکسی در کیفیت برش است. پلکسی گلاس شفاف بسیار تمیز تر از طلق شیشه ای بریده می‌شود. شما چه این کار را با کمک برش لیزری انجام دهید و چه با اره دیسکی برشکاری کنید، کیفیت برش پلکسی شفاف بیشتر از طلق شیشه ای است. البته شما می‌توانید پس از انجام برشکاری پلکسی یا ورق طلق کریستال شیشه ای، لبه آن‌ها را پرداخت کنید تا صیقلی و برّاق شود؛ که البته این‌کار با دستگاه پولیش پلکسی و توسط استادکار ماهر قابل انجام است.

در مطلب روبرو در مورد تفاوت طلق شیشه ای و پلکسی گلاس بیشتر بدانید:

تفاوت طلق و پلکسی گلاس

ورق‌های طلقی که در بازار و یا در جستجوهای خود می‌بینید انواع مختلفی دارند. و [ادامه مطلب...]

 

نحوه برش طلق شیشه ای ایرانی

شما پس از این‌که طلق شیشه ای کریستال تهیه می‌کنید باید باتوجه به نیازتان آن‌را برش بزنید و به قطعات مختلفی تقسیم کنید. راه‌های مختلفی برای برش طلق کریستال شفاف وجود دارد که در ادامه هرکدام از آن‌ها به شما آموزش می‌دهیم: ۱- برش لیزری طلق شیشه ای بهترین روش برش طلق شیشه ای شفاف استفاده از فن‌آوری برش لیزری است. برای برش لیزری طلق بایستی طرح برش در نرم‌افزار آماده شود و به دستگاه برش لیزری ارسال شود. دستگاه لیزر با تلورانس ۰٫۱ میلی‌متر طرح شما را روی ورق طلق کریستال برش می‌زند. یکی از معایب برش لیزری طلق این است که اگر مقدار حرارت لیزر زیاد باشد لبه‌های طلق آب می‌شود و شکل خمیری پیدا می‌کند. ۲- برش طلق شیشه ای با دست طلق‌های شیشه ای کریستال را به روش دستی نیز می‌توانید برش بزنید؛ برای این‌منظور باید از کاتر مخصوص برش پلکسی یا همان تیغ کاتر طلق بر استفاده کنید. روش کار نیز بسیار ساده است؛ ابتدا تیغ کاتر پلکسی بُر را چندبار روی طلق می‌کشید تا یک شیار روی ورق طلق ایجاد شود؛ سپس با فشار دست طلق را به دو قسمت تقسیم می‌کنید.  

آیا حکاکی لیزری طلق امکان پذیر است؟ 

حکاکی روی ورق طلق کریستال امکان پذیر نیست! ورق‌های طلق شفاف هنگام حکاکی به حالت خمیری درمی‌آیند و برخلاف پلکسی گلاس شفاف نمی‌توانید نوشته‌ها و لوگوها را روی ورق طلق کریستال حکاکی کنید.

 

تمیز کردن طلق شیشه ای

همان‌طور که ابتدای این مطلب اشاره کردیم ورق طلق شیشه ای کریستال مقاومت چندانی در برابر تمیزکردن ندارد! حتی در برخی مواقع کشیدن دست روی سطح ورق طلق باعث ایجاد خط‌و‌خش روی سطح آن می‌شود. با این اوصاف هنگام تمیزکردن طلق شیشه ای کریستال باید احتیاط‌های لازم را بعمل آوردید. در مطلبی با عنوان « تمیز کردن پلکسی گلاس » روشهای اصولی تمیز کردن انواع ورق طلق و پلکسی را به شما آموزش داده‌ایم. نکته مهم اینجاست که شما به هر طریقی تصمیم به تمیزکردن طلق شیشه ای داشته باشید، خش‌هایی هرچند ریز و کوچک روی سطح ورق طلق کریستال ایجاد می‌شود. پس توصیه می‌کنیم حتی‌الامکان از تمیزکردن و دستمال‌کشیدن طلق شیشه ای اجتناب کنید.   تمیز کردن طلق شیشه ای کریستال ایرانی لیزرکات و پیشنهاد می‌کنیم طلق کریستال شیشه ای را در مکان‌هایی استفاده کنید که نیازی به تمیزکردن دایمی ندارند. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید از یک ورق شفاف برای ویترین مغازه خودتان استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود از پلکسی گلاس شفاف به‌جای طلق کریستال شفاف استفاده کنید؛ چرا که ورق پلکسی مقاومت بسیار بیشتری در برابر خط و خش هنگام تمیزکردن دارد.

نحوه کندن روکش طلق شیشه ای

طلق‌های شیشه ای ایرانی یک روکش محافظ مشمایی دارند که از خراشیدگی و خط و خش روی سطح ورق جلوگیری می‌کند. پس از برش و هنگام استفاده از طلق کریستال باید این روکش مشمایی را از روی ورق جدا کنید. این روکش ممکن است در برخی مواقع به سختی از روی ورق کریستال جدا شود. ولی با کمی حوصله و دقت می‌توانید آن‌را از روی ورق طلق جداکنید.  

✅ روکش مشمایی روی طلق ایرانی در بسیاری از موارد بسیار شفاف است و ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد. یعنی شاید این تصور پیش بیاید که روی طلق هیچ لایه شفافی وجود ندارد. ولی با کمی دقت متوجه خواهید شد که روکشی بسیار نازک روی طلق شیشه ای کریستال قرار دارد و باید آن‌را جدا کنید.

 

معایب ورق طلق شیشه ای چیست ؟

طلق شیشه ای ایرانی بسیار خش پذیر است: طلق‌های کریستال شیشه ای در کنار تمام مزایای عالی، معایبی نیز دارند؛ یکی از بزرگ‌ترین معایب طلق شیشه ای کریستال خش پذیری آنی است. تا حدممکن ورق طلق کریستال را نباید تمیز کنید و در صورت لزوم فقط باید آن‌ها را با گردگیرهای دستی غبار روبی کنید. اگر اثر لکه و چربی روی ورق طلق شیشه ای ایجاد شود پیشنهاد می‌کنیم فقط همان قسمت را تمیز کنید. طلق شیشه ای ایرانی بسیار تُرد و شکننده است: و تُرد و بودن و شکنندگی یکی دیگر از معایب بزرگ طلق‌های کریستال شیشه ای است. شما نمی‌توانید طلق‌های شیشه ای را به عنوان طبقه اجناس استفاده کنید؛ چون استحکام کافی ندارند. به جای آن می‌توانید از ورق پلکسی شفاف استفاده کنید که مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار سطحی دارند. طلق شیشه ای ایرانی با لیزر بخوبی بُریده نمی‌شود: ورق‌های کریستال شیشه ای به فراخور نیاز می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند؛ ولی با توجه به نوع سازه یا محصولی که تولید می‌کنید ممکن است عملکرد متفاوتی از خود نشان دهند. به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید محصولاتی مثل انواع استند و جای بروشور دیواری را به‌وسیله طلق شیشه ای تولید کنید. هنگام برش قطعات مختلف، پرتو لیزر باعث لبه‌های طلق شیشه ای را ذوب می‌کند و عملا قطعه تولید شده بی‌مصرف خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید طلق شیشه ای را در مواردی خاص به کار ببرید باید خواص فیزیکی آن‌را بشناسید تا از مشکلات بعدی پیشگیری کنید.

نحوه نصب طلق شیشه ای

طلق‌های شیشه ای کریستال همان‌گونه که گفته شد به‌جای شیشه قابل استفاده هستند؛ و اگر شما تصمیم دارید طلق شیشه ای را با شیشه پنجره‌ها جایگزین کنید به موارد زیر حتما توجه کنید: ۱- ورق طلق شیشه ای ایرانی برای فضاهای بیرونی مناسب نیستند. این یعنی نباید طلق شیشه ای را در مکانی در معرض نور مستقیم آفتاب نصب کنید. تابش نور خورشید در کوتاه‌مدت و میان‌مدت باعث زرد شدن طلق شیشه ای می‌شود. ۲- برای درزگیری پنجره‌هایی که طلق شیشه ای در آن نصب شده است از چسب آکواریوم استفاده کنید و هرگز از چسب‌های قطره‌ای فوری نظیر ۱۲۳ استفاده نکنید. ۳- قبل از نصب طلق شیشه ای ضخامت زوار پنجره را به طور دقیق محاسبه کنید. اگر طلق شما بیش از حد نازک باشد در جای خود محکم نمی‌شود و با وزش باد لرزش و صدای زیادی ایجاد می‌کند. ۴- اگر تابحال طلق‌های شیشه ای را برش نزدید و یا نصب نکرده اید حتما از یک نصاب ورق طلق کمک بگیرید.  

✅ جهت خرید طلق شیشه ای ایرانی، از منوی بالا روی گزینه «انواع ورق پلکسی» بزنید و طلق شیشه ای شفاف را انتخاب کنید؛ سفارشتان را فورا ثبت و برای ارسال با شما تماس می‌گیریم.

 

نحوه ارسال ورق کریستال شیشه ای

اگر ساکن تهران هستید سفارش شما بوسیله وانت بار ارسال می‌شود. البته شما می‌توانید برای تحویل سفارشتان به صورت حضوری نیز مراجعه کنید؛ اما برای صرفه‌جویی در زمان و پیشگیری از مشکلات رفت و آمد، پیشنهاد می‌کنیم خریدتان را به‌صورت آنلاین از طریق سایت و یا واتساپ ثبت کنید. و اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما را بوسیله باربری ارسال می‌کنیم. طلق‌های شیشه ای کریستال در بسته‌های ۵تایی و ۱۰ تایی موجود هستند و در صورت خرید این تعداد ورق‌های خود را در پک‌ کارخانه تحویل می‌گیرید. ولی اگر تعداد کمتری نیاز دارید سفارش شما در بسته‌بندی مناسب جهت ارسال به شهر شما تحویل باربری می‌شود. در این مطلب به طور کامل طلق کریستال ایرانی را بررسی کردیم و به شما توضیح دادیم که طلق شیشه ای چیست. در بخش نطرات پایین همین صفحه تجربه خود را از کارکردن با طلق شیشه ای بنویسید.  

فروشگاه لیزرکات مرکز فروش طلق شیشه ای در تهران و برترین سایت فروش ورق پلکسی گلاس در کشور است.

با خرید از لیزرکات خرید متفاوتی را تجربه می‌کنید و اگر نیاز به خدمات بیشتری نظیر حکاکی و برشکاری داشته باشید به راحتی دریافت می‌کنید.

4.8/5 - (9 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *