چند مورد از محاسن برش پلکسی با لیزر را می دانید؟

برش پلکسی با لیزر

جهت سفارش برش پلکسی با لیزر ، توضیحات سفارشتان را به شماره ۰۹۳۶۲۵۹۴۴۲۴ واتساپ کنید؛

سفارشتان را فورا بررسی و استعلام قیمت را به شما ارائه می‌دهیم

کمتر کسی با محاسن برش پلکسی با لیزر آشناست. البته اغلب کسانی که یکبار از برش لیزری استفاده کرده‌اند تا حدودی با آن آشنا هستند. برش لیزری یک فن آوری جدید برای برش انواع متریال و ورق های تخت و مسطح محسوب می‌شود. استفاده از برش لیزری ساخت بسیاری از محصولات پلکسی را آسان می‌کند.

دستگاه‌های برش لیزری روز به روز دقیق تر ، سریع‌تر و بهینه‌تر از قبل می‌شوند و سازندگان این دستگاه‌ها همواره به بهبود عملکرد این دستگاه‌ها توجه می‌کنند.

 

موارد زیر از محاسن برش پلکسی با لیزر هستند:

افزایش سرعت انجام کار

اولین حسن برش پلکسی با لیزر افزایش سرعت انجام کار است. در گذشته از ابزارهای مختلفی برای برش پلکسی گلاس استفاده می شد. استفاده از اره مویی برای برش پلکسی کاربرد زیادی داشت. اما با آمدن دستگاه های پیشرفته برش پلکسی با لیزر آسان تر شد.

با فراگیر شدن برش لیزری بازار این خدمات نیز گسترده تر شد و خدمات و محصولات جدیدی عرضه شدند. سریع تر شدن عملیات برش پلکسی بواسطه استفاده از لیزر بسیاری از تولیدکنندگان را به سمت برش لیزری سوق داد. حالا دیگر همه شاخه های تبلیغات محیطی از لیزر برای ساخت ارائه خدمات خود استفاده می کردند. تابلو سازی تبلیغاتی یکی از این رشته ها بود.

در گذشته تابلوسازان برای ساخت حروف های برجسته ، ابتدا روی یک کاغذ پوستی طرح خود را خوشنویسی می کردند. سپس این طرح را بوسیله کاربن روی ورق پلکسی گلاس رنگی کپی می کردند. در آخر این حروف را به وسیله اره مویی برش می زدند.

برش پلکسی با لیزر این کار را آسان کرد. بدین شکل که نوشته های موردنظر در کامپیوتر تایپ شده و به وسیله دستگاه برش لیزری بریده می شدند. برش پلکسی با لیزر بسیار سریع تر از برش پلکسی با دست بود.

برش پلکسی با لیزر دقیق تر است

در بازارهای رقابتی دقت و کیفیت تولید فاکتورهای اصلی برای بقاء در بازار محسوب می‌شوند. برش پلکسی با لیزر این کار را ممکن ساخته است. با وجود این که محصولات و تولیدات دست ساز در بسیاری از موارد از کیفیت بی نظیری برخوردارند، اما دقت برش لیزر روی پلکسی بسیار بالاتر از تصور است.

هر طرحی که در کامپیوتر طراحی می شود توسط دستگاه برش لیزری قابل برش است. برخلاف دستگاه های CNC که برش به وسیله مته انجام می شود و دقت برش پایین است، برش پلکسی با لیزر از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت برش پلکسی با لیزر بسیار پایین است

همان طورکه تا الان متوجه شدید برش پلکسی با لیزر بسیار سریع تر انجام می شود و دقت بسیار بالایی دارد. بهتر است بدانید این سرعت و دقت با هزینه بسیار پایینی قابل دسترس است. قیمت برش ورق اکریلیک یا همان پلکسی با لیزر بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های تمام شده تولید را به مقدار زیادی کاهش می دهد.

بنابراین به طور خلاصه دقت و سرعت در کنار قیمت پایین، برش پلکسی با لیزر را پرکاربرد کرده است.

تنوع تولیدی

تولید کنندگانی که برش لیزری را مورد استفاده قرار می دهند محصولات بسیار متنوعی را روانه بازار می کنند. اگر بپرسید تمام محصولاتی که بوسیله لیزرکات تولید می شوند کدامند پاسخ به آن کار آسانی نیست. ایجاد تنوع در تولیدات پلکسی به وسیله طراحان خوش ذوق انجام می شود که هم به پویا ماندن بازار برش لیزری و هم به گسترش آن کمک می کند.

در طراحی برای برش پلکسی با لیزر فاکتورها و موارد بسیاری موثر هستند که در مطلبی با عنوان طراحی برای برش لیزری به طور مفصل به این مطلب می پردازیم.

اگر سفارش برش لیزری دارید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

 

از نظر شما برش پلکسی گلاس با لیزر چه محاسن دیگری دارد؟

4.2/5 - (4 امتیاز)
این مطالب را هم بخوانید:

انواع باکس پلکسی گلاس

به جعبه‌هایی که از جنس پلکسی ساخته می‌شوند باکس پلکسی گلاس می‌گویند. در این مطلب [ادامه مطلب...]

صفحه پلکسی چیست ؟

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوئیم صفحه پلکسی چیست ؛ و کاربردهای این صفحه [ادامه مطلب...]

پلکسی گلاس شفاف چیست

در این مطلب شما با یک ورق کاملا شفاف آشنا خواهید شد که ایمنی آن [ادامه مطلب...]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *